اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما

دعای زیبای امام زمان(عج) در حق امتش

ه گزارش فرهنگ نیوز، کفعمی در مصباح خود دعای زیبا و معروف " اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفیقَ الطّاعَةِ" را منتسب به حضرت مهدی صَلَواتُ اللّهِ عَلَیْهِ عنوان کرده است.

متن و ترجمه این دعا به شرح ذیل است:

اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفیقَ الطّاعَةِ وَ بُعْدَ الْمَعْصِیَةِ

خدایا روزی ما کن توفیق اطاعت و دوری از گناه

وَ صِدْقَ النِّیَّةِ وَ عِرْفانَ الْحُرْمَةِ وَ اَکْرِمْنا بِالْهُدی وَالاِْسْتِقامَةِ وَسَدِّدْ

و صدق و صفای در نیت و شناختن آنچه حرمتش لازم است و گرامی دار ما را به وسیله هدایت شدن و استقامت و استوار کن

اَلْسِنَتَنا بِالصَّوابِ وَالْحِکْمَةِ وَامْلاَْ قُلُوبَنا بِالْعِلْمِ وَالْمَعْرِفَةِ وَ طَهِّرْ

زبان‌های ما را به درستگویی و حکمت و لبریز کن دل‌های ما را از دانش و معرفت و پاک کن

بُطُونَنا مِنَ الْحَرامِ وَالشُّبْهَةِ وَاکْفُفْ اَیْدِیَنا عَنِ الظُّلْمِ وَالسَّرِقَةِ

اندرون ما را از غذاهای حرام و شبهه ناک و بازدار دست‌های ما را از ستم و دزدی

وَاغْضُضْ اَبْصارَنا عَنِ الْفُجُورِ وَالْخِیانَةِ وَاسْدُدْ اَسْماعَنا عَنِ اللَّغْوِ

و بپوشان چشمان ما را از هرزگی و خیانت و ببند گوش‌های ما را از شنیدن سخنان بیهوده

وَالْغیبَةِ وَ تَفَضَّلْ عَلی عُلَماَّئِنا بِالزُّهْدِ وَالنَّصیحَةِ وَ عَلَی الْمُتَعَلِّمینَ

و غیبت و تفضل فرما بر علمای ما به پارسایی و خیرخواهی کردن و بر دانش آموزان

بِالْجُهْدِ وَالرَّغْبَةِ وَ عَلَی الْمُسْتَمِعینَ بِالاِْتِّباعِ وَالْمَوْعِظَةِ وَ عَلی

به کوشش داشتن و شوق و بر شنوندگان به پیروی کردن و پند گرفتن و بر

مَرْضَی الْمُسْلِمینَ بِالشِّفاَّءِ وَالرّاحَةِ وَ عَلی مَوْتاهُمْ بِالرَّاْفَةِ

بیماران مسلمان به بهبودی یافتن و آسودگی و بر مردگان آنها به عطوفت

وَالرَّحْمَةِ وَ عَلی مَشایِخِنا بِالْوَقارِ وَالسَّکینَةِ وَ عَلَی الشَّبابِ

و مهربانی کردن و بر پیرانمان به وقار و سنگینی و بر جوانان

بِالاِْنابَةِ وَالتَّوْبَةِ وَ عَلَی النِّساَّءِ بِالْحَیاَّءِ وَالْعِفَّةِ وَ عَلَی الاْغْنِیاَّءِ

به بازگشت و توبه و بر زنان به شرم و عفت و بر توانگران

بِالتَّواضُعِ وَالسَّعَةِ وَ عَلَی الْفُقَراَّءِ بِالصَّبْرِ وَالْقَناعَةِ وَ عَلَی الْغُزاةِ

به فروتنی و بخشش کردن و بر مستمندان به شکیبایی و قناعت و بر پیکار کنندگان

بِالنَّصْرِ وَالْغَلَبَةِ وَ عَلَی الاُْسَراَّءِ بِالْخَلاصِ وَالرّاحَةِ وَ عَلَی الاُْمَراَّءِ

به یاری و پیروزی و بر اسیران به رهایی یافتن و آسودگی و بر زمامداران

بِالْعَدْلِ وَالشَّفَقَةِ وَ عَلَی الرَّعِیَّةِ بِالاِْنْصافِ وَ حُسْنِ السّیرَةِ وَ بارِکْ

به عدالت داشتن و دلسوزی و بر ملت به انصاف و خوش رفتاری و برکت ده

لِلْحُجّاجِ وَالزُّوّارِ فِی الزّادِ وَالنَّفَقَةِ وَاقْضِ ما اَوْجَبْتَ عَلَیْهِمْ مِنَ

برای حاجیان و زائران در توشه و خرجی و به انجام رسان آنچه را بر ایشان واجب کردی از

الْحَجِّ وَالْعُمْرَةِ بِفَضْلِکَ وَ رَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ.

اعمال حج و عمره به وسیله فضل و رحمت خودت ای مهربان‌ترین مهربانان.

www.farhangnews.ir

آیت الله خامنه‌ای؛ رهبر 80 میلیون ایرانی است؛ نه فقط اصولگرایان !

رهبر انقلاب:« هر رأیى که شما به یکى از این نامزدهاى محترم بدهید - این هشت نفر آقایان محترمى که در صحنه هستند - رأى به جمهورى اسلامى داده‌اید. رأى به هر نامزدى، رأى به جمهورى اسلامى است؛ رأى اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است.».

در بیست و چهار ساعت گذشته بالغ بر 200 و اندی پیامک برای من آمد. «گیریم که جنگ جملی هست؛ غمی نیست/ یک فتنه بین المللی هست؛ غمی نیست/ ما تجربه کردیم که در لحظه ی فتنه/ تا رهبر ما سید علی هست غمی نیست."؛ "در منطق ما شکست اگر نیست که نیست/ این کشور اگر بیمه اولاد علی است/ آن برگ برنده ای که در توشه ماست/ سید علی حسینی خامنه ای است" و... و امثال این پیامک ها بسیار آمده بود که اصولگرایان؛ شکست خود را زیر لوای رهبر انقلاب پنهان می کردند و اینگونه پیروز انتخابات و طرفداران آن را در مقابل ولایت قرار می دادند.

متاسفانه این رویه غلط دارد باب می شود و از ترس عادی سازی این رویه دست به قلم شدم تا جریده ای کوتاه بنگارم. رهبر انقلاب خود فرمودند: «هر رأیى که شما به یکى از این نامزدهاى محترم بدهید - این هشت نفر آقایان محترمى که در صحنه هستند - رأى به جمهورى اسلامى داده‌اید. رأى به هر نامزدى، رأى به جمهورى اسلامى است؛ رأى اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است.» این یعنی خروجی انتخابات هر کس که باشد -می خواهد جلیلی و قالیباف باشد، می خواهد حسن روحانی باشد- گزینه نظام است و در چهارچوب جمهوری اسلامی قرار دارد و قطعا باید تحت لوای رهبر انقلاب کار کند که اگر چنین نکند ما آن کنیم که در 9دی کردیم.

اما اینکه مقام ولایت را برای پنهان کردن خود؛ این قدر پایین بیاوریم که در مقابل یک کاندیدا قرار دهیم دیگر چه تفاوتی با بی بی سی فارسی و صدای آمریکا می کنیم؟ البته اینها از سوی افراد کاملا محب رهبری داده می شود اما خبر ندارند که ناخواسته جایگاه ولایت را آن قدر تنزل می دهند که در برابر 20 میلیون ایرانی قرار می گیرد!

اصولگرایان در این انتخابات شکست خوردند که علت های متفاوت و موازی ای داشته است؛ از عملکرد دولت در دو ساله اخیر تا عدم وحدت در انتخابات؛ از مشغول شدن به یکدیگر تا مغفول ماندن از آرای سرگردان روستاها؛ جایی که باید نقطه قوت رأی اصولگریان باشد باعث زمین‌گیر شدن شان شد.

اما همه اینها نباید باعث شود در مقام رهبری تنزلی بدهیم. رهبری را جناحی و گروهی کنیم؛ آیت الله خامنه ای رهبر 80میلیون ایرانی است. ما همه باید خوشحال باشیم که در زیر سایه ولایتی طعم پیروزی را میچشیم که سایه اش بر سر همه ملت گسترده است نه فقط ایران بلکه مسلمین جهان!

ظلمی که جریان راست سنتی در سال 76 به رهبر انقلاب کرد و ناطق را گزینه رهبری معرفی کرد را به یاد بیاورید. آن زمان که خاتمی 20 میلیون رأی آورد و اصلاح طلبان رادیکال خودشان را در مقابل رهبری قرار دادند بخاطر اشتباهی که برخی از بزرگان راست در آن زمان مرتکب شدند در صورتیکه رهبر انقلاب از آرای خاتمی دفاع نیز کرد. خوب است به تاریخ نگاهی بیاندازیم. رهبر انقلاب در 76 از آراء خاتمی دفاع کرد و 2خرداد  را نیز "حماسه" نامیدند. در 3 تیر 84 از آراء احمدی نژاد دفاع کردند و در 22 خرداد 88 در برابر دنیا ایستاد و از آراء مردم حمایت کردند و نگذاشتند ذره ای جمهوریت نظام مورد خدشه واقع شود و امروز نیز رهبری به حسن روحانی تبریک گفتند و او را منتخب رأی مردم خطاب کردند. ایشان در پیام دیروز خود اعلام کردند « پیروز حقیقی انتخابات دیروز ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ‌ناپذیر و چهره‌ی پُرنشاط و مصمم و دل سرشار از  امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.»

بهتر است به خود آییم و همه با هم برای رساندن ایران به قله های رفیع تلاش کنیم. اگر انسان ولایی باشیم باید بدانیم که انتخابات تمام شده و رهبر انقلاب از ما خواسته اند:« رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه‌‌ی ملت است. همه باید برای دست یافتن به آرمانهای بزرگی که رئیس‌جمهور و همکاران وی در دولت، متعهد و مسئول تحقق آنند، به آنان کمک و با آنان همکاری صمیمانه کنند.»

والسلام علیکم و الرحمه الله

www.farhangnews.ir

سخنرانی نیمه ‌تمام عارف در کرمان/ تصاویر روحانی موجب خشم عارف شد

به گزارش مشرق به نقل از فارس،  امروز محمدرضا عارف در خانه شهر کرمان برای بیان اهداف و برنامه‌های خود حضور یافت و از ایجاد رابطه متقابل با تمام دنیا سخن گفت و از حضور در استان هاشمی رفسنجانی ابراز خرسندی کرد.

کاندیدای ریاست جمهوری با شنیدن شعار عارف، روحانی، ائتلاف، ائتلاف و دیدن تصاویر حسن روحانی در دست برخی از حاضران سخنرانی خود را نیمه‌تمام رها کرد و از سالن خارج شد.

همچنین در این مراسم عده‌ای به توزیع دست‌بندهای سفید پرداختند و عده‌ای نیز با بستن دست‌بندهای سفید، سبز و بنفش به حمایت از حسن روحانی پرداختند.


محمدرضا عارف در حین سخنرانی اشتباهات لفظی زیادی داشت که نشان از عدم آرامش و دستپاچگی وی داشت.

از ابتدای جلسه تا انتها حاضران شعار درود بر عارف و سلام بر خاتمی را سر می‌دادند.

مجری برنامه سخنرانی عارف به تبلیغ از میتینگ انتخاباتی روحانی که فردا در کرمان برگزار می‌شود، پرداخت و مردم را به حضور در آن مراسم دعوت کرد.

www.mashreghnews.ir

در جمع مردم شیراز مطرح شد؛ واکنش جلیلی به ‌«مکتب ایرانی» و « دوستی با ‌اسرائیل»/ ملت جریان انحرافی را حذف ‌کردند

به گزارش مشرق، سعید جلیلی عصر امروز در جمع مردم حاضر در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز اظهار داشت: خوشحالم که در آخرین روز رجب در حرم سوم اهل بیت سرزمین اسلامی در جمع پرشور مردم شیراز حضور دارم.

وی افزود: بسیاری سعی کردند مانع مسیر پیشرفت انقلاب شوند اما این انقلاب در برابر حرکاتی که می‌خواست از اسلام ناب زاویه بگیرد ایستاد و عناوین مجعولی مانند «مکتب ایرانی» و « دوستی با ملت اسرائیل» با برخورد شدید ملت ایران به عقب رانده شد.

جلیلی تصریح کرد: کار بزرگ امام این بود که 50 سال پیش در این کشور پرچم اسلام ناب را برافراشت که اکنون پس از نیم قرن کماکان با صلابت در اهتزاز است.

وی بیان کرد: دو خط اساسی در این 50 سال در برابر یکدیگر شکل گرفت که خط اسلام ناب ولایت و فقاهت و خط مقابل آن جبهه کفر و دشمن اسلام بودند.

جلیلی ادامه داد: در این نیم قرن ملت ما باورهای خود را تجربه کرد که اگر بر اساس آموزه‌های قرآنی باور داشت « ان‌الذین قالو ربناالله ثم استقاموا» آن را تجربه کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ابراز داشت: یک سو خط ایمان و امید بود که امام آن را در دل مردم زنده کرد و پیروزی‌های بسیار را با باور به اسلام ناب و مردم ارمغان آورد.

وی افزود: پیروزی در دفاع مقدس و ورود ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای به سطح جهان در سایه گفتمان امام و ولایت رهبری به دست آمد.

جلیلی همچنین گفت: دشمنان با تهدید و تخریب سعی کردند نگذارند شجره طیبه انقلاب رشد کند اما این شجره هر روز بیشتر رشد کرد و موسای انقلاب در قامت جوانی تنومند در برابر دشمنان استاده است.

جریان تردید به دنبال تفرقه‌افکنی در شرایط پیروزی

وی تصریح کرد: پس از فتنه و انحراف یک حرکت دیگر در حال شکل گرفتن است و می‌خواهد در زمانی که انقلاب در موقعیت خیبر قرار دارد و پشت خیمه دشمن رسیده‌ایم و دشمن درمانده شده، جریانی مکمل جریان بیگانه شود و به دنبال ایجاد تردید است.

جلیلی اضافه کرد: این ترفند معروفی است که زمانی به پشت خیمه معاویه برسی در برابر ایمان مردم، تردید به توانمندی‌های کشور و ظرفیت‌های متعالی را ترویج می‌کند.

وی بیان کرد: جریان تردید در فایده مقاومت شبهه‌افکنی کرده و دستاوردهای آن را زیر سئوال برده و هزینه‌های توهمی برای آن قائل می‌شود.

به گفته وی، این جریان عدالت را باور ندارد و در عرصه جهانی به وجود کدخدا باور دارد.

www.mashreghnews.ir

حاشیه‌های همایش حامیان رضایی؛ دختر رضایی فیروز‌ه‌ای پوش بود/ شعار یا ابوالفضل توسط عباس جدیدی

به گزارش مشرق به نقل از مهر، محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز همایش « سلام بر زندگی » را با حضور حامیان خود را مجموعه ورزشگاه شیرودی تهران برگزار شد.

همایش محسن رضایی حاشیه هایی نیز به همراه داشت که در ادامه می خوانید:

همایش سلام بر زندگی در حدود ساعت 6 بعد از ظهر با ورود محسن رضایی آغاز شد. اما ورود جمعیت به سالن ورزشگاه از پیش از ساعت 5 شروع شده بود.

نیمی از سالن به بانوان و بخش دیگر به مردان اختصاص داشت.


زنان از سنین مختلف در همایش محسن رضایی حضور یافته بودند . نکته جالب این بود که زنان میانسال و حتی برخی پیر که به سختی حرکت می کردند به سالن همایش آمده بودند و شال های فیروزه ای به گردن آویخته بودند.


بانوان تلاش کرده بودند با به خرج دادن سلیقه در پوشش، رنگ آبی فیروزه ای را در لباس های خود به نشانه حمایت از رضایی نشان دهند. برخی شال آبی، برخی هد بند ، انگشتر و مانتوهای آبی تن کرده بودند. اینها علاوه بر بادکنک ها، شال ها و پرچم هایی بود که ستاد تبلیغات در اختیار حضار قرار می داد.


پوشش برخی از بانوان به شدت مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفته و با برخی از آنها به صورت ویژه مصاحبه می کردند. دختری هند بند آبی بافته به سر کرده بود و خانمی نیز با مانتو ، روسری و کلاه سفید پرچم ایران را دور خود پیچیده و با دستبندهای آبی دستان خود را به نشانه پیروزی بالا برده بود.


تعدادی از ورزشکاران رزمی نیز در سالن همایش حضور داشتند که در ابتدای ورودشان بیشتر شعار پرسپلیس قهرمان میشه خدا می دونه که حقشه را همراه با موج های مکزیکی ورزشگاهی سر دادند که البته با هدایت مجریان برنامه شعارهای حمایت از رضایی را سر دادند.

حامیان رضایی یک پارچه بلند فیروزه ای رنگ را هم از سمت بانوان به سمت آقایان به دست گرفته بودند و تکان می دادند.

"محسن رضایی/ دوست داریم ما"، "ابوالفضل علمدار رضایی رو نگه دار" و "یا ابوالفضل" از شعارهایی بود که پیش از ورود محسن رضایی در سالن دائما شنیده می شد.

اما کمی مانده به ساعت 6 بعد از ظهر موج جمعیت بیشتر شد. گروهی از حامیان رضایی با اتوبوس به ورزشگاه شیرودی آمدند. ورود این عده به سالن که تعداد زیادی از آنها شلوارهای کردی به پا داشتند با یک رقص ویژه کردی به نام ساز و دهل همراه بود که البته باعث تهییج جمعیت نیز شد و جوانان دیگر نیز گرد انها را در وسط سالن گرفتند و با دست و سوت پایکوبی همراهیشان می کردند.

گیل آبادی و روح الامینی پیش از ورود محسن رضایی به شیرودی آمدند والبته برخی از هنرمندان نیز به نشانه حمایت از رضایی در همایش حضور یافته بودند. گیتی ساعتچی و هما خاکباز از هنرپیشگانی بودند که برای حمایت از رضایی حاضر شدند.


دقایقی پیش از ورود رضایی سکوی سخنرانی و وسط سالن از جمعیت پر شد و خیلی از کسانی که روی صندلی ها نشسته بودند که جلوی سکوی سخنرانی آمدند و با شعارهای خود از جمله «سه سه ستاره، رضایی رقیب نداره » در انتظار محسن رضایی بودند. این هجوم باعث شد دوربین های فیلم برداری و عکاسان در بین جمعیت به سختی بتوانند به کار خود ادامه دهند.

فرزندان دختر و پسر محسن رضایی پیش از حضور پدر وارد سالن شدند. یکی از دختران رضایی در زیر چادر مشکی خود با پوشیدن مانتو و روسری فیروزه ای، در دست کردن دستبند و حتی انگشتر فیروزه ای حمایت همه جانبه خود از پدر را نشان می داد.

چند کودک و یکی از زنان نیز لباس محلی کردی البته با شال های فیروزه ای به تن کرده بودند. کودکان هنگام ورود رضایی به سکوی سخنرانی رفتند و در کنار رضایی ماندند.



با ورود رضایی جمعیت شعار سلام بر زندگی ، درود بر رضایی و رضایی دوست داریم را سر دادند.

رضایی در ابتدای سخنرانی اش به جوانان گفت که خوشالم خود را در میان جوانان می بینم، جوانان فرشتگان ملت ایران هستند.

حامیان رضایی در حین سخنرانی وی با فریادها و شعارهایشان از سخنرانی اش استقبال می کردند. "رضایی رضایی حمایتت می کنیم" و "ای والله ای والله" از شعارهایی بود که مردم  در حمایت از صحبت های او سر دادند.

رضایی در بخشی از سخنرانی خود پس از انکه تأکید کرد در دولتش مفسدین نمی توانند فساد کنند و خارجی ها نمی توانند به ایران چشم داشته باشند، خطاب به جمعیت گفت سه با با هم یا ابوالفضل می گوییم که به فضل الهی بتوانیم این کار را انجام دهیم. حامیان رضایی همراه با وی سه بار یا ابوالفضل گفتند و رضایی سخنرانی خود را با این نوید جلسه دیگری با حامیانش خواهد داشت به پایان رساند.

عباس جدیدی که به همراه محسن رضایی برای حمایت از وی به شیرودی امده بود ، پس از سخنرانی رضایی خطاب به حاضران گفت: سلام به همه حضار و عزیزانی که یک دل و یکصدا در ایران از رضایی حمایت می کنند. سلام می کنم بر همه کسانی که شعار یا ابوالفضل سر می دهند.

جدیدی همراه با جمعیت شعارهای یا ابوالفضل سر دادند و رضایی در حالی که جمعیت به سکو هجوم آورده بود از سالن خارج شد تا برای سخنرانی به کرج برود.

البته همان طور که برگزاری همایش در ورزشگاه شیرودی در این هفته های آخر انتخابات تبدیل به یکی از رقابت های کاندیداها شده است ، تجمع بعد از همایش نیز در حال تبدلی شدن به یک روال است . مسئولان ستادها از حامیان رضایی در پایان همایش می خواستند که دور هم جمع شوند تا برای تجمع به میدان هفت تیر بروند.

www.mashreghnews.ir

جلیلی: کاندیدای دولت نیستم/ اگر دچار انحراف شدم مردم مرا مؤاخذه کنند

به گزارش مشرق، سعید جلیلی در دیدار با امام جمعه اردبیل در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار داشت: من کاندیدای دولت نیستم بلکه سرباز ولایت هستم و خداوند روزی را نیاورد که از این خط راه به انحراف ببرم.


وی در ادامه تصریح کرد: اگر دچار انحراف و کج‌روی شدم بدون تعارف مردم مرا مؤاخذه کنند و در این مسیر که تا لحظه مرگ ولایت‌مدار می‌باشم، با هیچ کس تعارف ندارم.

جلیلی خاطر نشان کرد: جوانان این کشور در سفرهای شهرستانی و استانی به صراحت به من می‌گویند تا زمانی که پشت سر آقا هستید با تو هستیم؛ وگرنه عهد و پیمانی با جریان، گروه و فردی نداریم.

این مسئول با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری را دنبال می‌کنم، اضافه کرد: بنده در اهدافم صادق هستم و امیدوارم این وجه تمایز بنده با سایر کاندیداها تا همیشه جاودان و ماندگار بماند.

وی بیان کرد: گفتمان بنده گفتمان ولایتمداری و ارزشمندی است و هرگز در این مسیر از راه حقیقی زاویه پیدا نمی‌کنم.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری یادآور شد: کوچک‌ترین انحراف و زاویه گرفتن از این مسیر را خطا و اشتباهی بزرگ می‌دانم و معتقدم هر کس در این مسیر اشتباهی را انجام دهد به عهد و وفای خود پایبند نبوده است.

جلیلی ادامه داد: در نشان دادن ولایت‌مداری خود اولین نشست خود را در استان اردبیل با نماینده ولی فقیه گذاشتم تا ثابت کنم که در عهدی که با مردم بسته‌ام در اطاعت‌پذیری محض از ولایت لحظه‌ای کوتاه نمی‌آیم.

وی گفت: اطاعت از ولایت چیزی نیست که در حد حرف و سخن باشد بلکه در عمل باید این ولایت‌مداری مشخص باشد.

سعید جلیلی در نشست با جانبازان دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: اگر پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رقم خورده به واسطه غیرت، همیت و ایمان قوی فرزندان این سرزمین بوده که پیروزی ارزشمندی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه ظرفیت ایثارگران جامعه نباید پایمال شده و یا دچار رکود و خانه‌نشینی شود، تصریح کرد: ایثارگران باید پای کار بیایند و توان معنوی و ارزشی خود را به مانند دفاع مقدس در صحنه به نمایش بگذارند چرا که کوچک‌ترین غفلت در این حوزه ما را دچار هزینه‌ای سهمگین می‌کند.

جلیلی خاطر نشان کرد: با نگاه ایثارگری می‌توان هم حماسه سیاسی و هم حماسه اقتصادی خلق کرد و دور شدن از این گفتمان سبب شده است تا در سال‌های اخیر آسیب متعددی کشور را تهدید کند.

این مسئول اضافه کرد: اگر امروز دچار مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی شدیم همه به خاطر دور شدن از این گفتمان و رویکرد ایثارگرانه بوده که به نظر می‌رسد در این زمینه به سرمایه‌های این کشور جفا شده و سبب شده است تا بخشی از آنها خانه‌نشین شوند.

وی بیان کرد: اگر بنده رئیس جمهور شوم قطعاً از این ظرفیت استفاده کرده و به رونق روزافزون صنعت، کشاورزی، فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و... کمک می‌کنم.

 کاندیدای ریاست جمهوری در ادامه یادآور شد: ما اگر بتوانیم از این توانمندی‌ها استفاده کنیم آینده روشن و امیدبخش در انتظار ما می‌باشد و بنده از جانبازان و ایثارگران این استان انتظار دارم دست ما را در تشکیل دولت آرمانی با گفتمان انقلاب و امام بگیرند.

جلیلی از جانبازان و ایثارگران خواست دوباره مانند صحنه جنگ به میدان بیایند و با به نمایش گذاشتن دلباختگی خود به نظام از ظرفیت خود در اعتلای این کشور استفاده کنند.

وی گفت: اگر امروز تنها 30 درصد از وجود ظاهری شما باقی‌مانده است بنده معتقدم ظرفیت شما چندین برابری است و از این ظرفیت هزار درصد معنوی می‌توان بهتر استفاده کرده و در تاریخ این کشور خوش درخشید.

جلیلی در ادامه افزود:‌ هنر دولت آینده باید این باشد که ظرفیت‌ها در این حوزه را آزادسازی کند تا مبادا با غفلت افسوس گذشته را بخوریم و یا بخواهیم در این باب از حرکت‌های خود شرمنده باشیم.

وی تصریح کرد:‌ نشان دادن ظرفیت ایثارگری تنها به سالی یک بار سفر راهیان نور نیست بلکه به این است که هر لحظه خاطرات رزمندگان در عمل زنده، ساری و جاری باشد چرا که غفلت در این حوزه بزرگ‌ترین آسیب را به دنبال می‌آورد.

در این دیدار جمعی از جانبازان و ایثارگران شهرستان اردبیل نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد مهم‌ترین مسایل جامعه و مطالبات خود را با رئیس جمهور آینده مطرح کردند.

www.mashreghnews.ir

بهنود (ضدانقلاب خارج نشین):برای اینکه جلیلی رای نیاورد به رقیب او رای میدهم !!

 در فاصله 5 روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و رشد چشمگیر آرای سعید جلیلی، هجمه رسانه های ضدانقلاب علیه وی به شکل بی سابقه ای افزایش پیدا کرده است.

رسانه های ضد انقلاب که در اغلب انتخابات جمهوری اسلامی مردم را به تشویق به تحریم انتخابات می کردند، در حال حاضر از حامیان خود می خواهند در انتخابات شرکت کرده و به گزینه رقیب سعید جلیلی رای دهند تا وی رئیس جمهور ایران نشود.

در همین راستا مسعود بهنود ، روزنامه نگار فراری و کارشناس شبکه ضد انقلاب بی بی سی فارسی در صفحه فیس بوک خود نوشت: بنده مصمم هستم در انتخابات شرکت کنم و با رای خود مانع از آن شوم که سعید جلیلی رئیس جمهور شود. 

وی نوشت: «همه استدلال‌های مخالفان شرکت در انتخابات را خواندم، به زعم قبول هم خواندم که مبادا در تصمیم برای رای دادن گرفتار عادت شده باشم. عادتی که قبح عمل را از برابر چشم دور کند. اما در عالم واقع هیچ استدلال تازه‌ای که آدمی را از رفتن به سوی صندوق رای بازدارد نخواندم جز‌‌ همان که سی‌وچند سال است تکرار می‌شود: شرکت در انتخابات مشروعیت دادن به نظام است.»

کارشناس شبکه بی بی سی البته علت حضور خود را اینگونه بیان می کند: «با این ملاحظه مصمم شدم که باز هم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم. و اگر برای کسی مهم باشد که بداند چرا چنین تصمیمی دارم، جواب مشخص و معلوم است اما به یکی از زوایایش اشاره می‌کنم. من باید با رای خود، به سهم خود و به اندازه خود، مانع از آن شوم که آقای جلیلی رییس جمهور شود.»

sahife313.blogfa.com

رقص روحانی !

دوستان عزیز این طور که معلومه آقای روحانی اگر رئیس جمهور بشن عمامه و عبا رو میزارن کنار یه دست کت شلوار می پوشند ، از همین الان وقتی تو یه میتینگ انتخاباتی میرقصه وای به روزی که رئیس جمهور بشه .

من نمی دونم چرا با این کارها ماهیت نظام اسلامی ما رو زیر سوال می برند ؟چرا خون شهدا رو پایمال می کنند ؟

مگر وصیت شهیدان یادمان رفت ؟ آیا نگفتند که حجاب دختران و زنان از خون ما ارزش بیشتر دارد ؟ آیا نگفتند که مردم آینده پشتیبان دستورات و راهنمایی های رهبرشان باشند و فرد محور نباشند؟

پس چرا با این کارها خون به دل ما می کنید ؟ چرا دختران و زنان جامعه را تشویق به فحشا می کنید ؟ آقای روحانی شما یک روحانی هستید ، چطور تحمل می کنید که دختران و زنان با زننده ترین حجاب ها و آرایش ها به برنامه شما بیایند؟ چرا حداقل به عنوان یک فرد معمولی نه یک روحانی ، امر به معروف و نهی از منکر نمی کنید ؟ آیا غیر از این است که مولای ما اباعبدالله برای احیای این امر جان و مال و ناموس خود را فدا کردند ؟ اما شما برای رسیدن به قدرت تمامی ارزش های دینی را زیر پا می گذارید ، مطمئن باشید پیروز نخواهید شد چون شهدا زنده اند و از حق خود نمی گذرند و اجازه نمی دهند کسانی چون شما و آقای عارف (که متاسفانه ایشان نیز مروج اسلام ترکیه ای هستند و در همه جا همسر خود را به عنوان مانکن تبلیغاتی میبرند) روی کار بیایند .

شهدا را یاد کنید حتی با ذکر یک صلوات.


sahife313.blogfa.com

گاف عجیب مستند دکتر روحانی و زیر سوال رفتن مدرک دکتری حسن روحانی !

در فیلم تبلیغاتی آقای حسن روحانی که بر حسب قاعده مورد تایید ستاد وی هست، از تحصیلات تکمیلی او در دانشگاهی می گوید که در تاریخ اعلام شده این دانشگاه هنوز در انگلستان تاسیس نشده بوده.

در این فیلم آمده است: «حسن روحانی در ۱۳۲۷ به‌دنیا آمد، ۱۲ ساله بود که تحصیل علوم دینی را شروع کرد. در سال ۱۳۴۷ دیپلم گرفت و سال بعد وارد دانشگاه تهران شد و در رشته حقوق قضایی مدرک کارشناسی گرفت. [دقیقه ۴:۳۸] دکتر روحانی در ادامه این مسیر به انگلستان رفت و دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری خود را در دانشگاه کالدونین گلاسکو به سرانجام رساند. قرائت نامه ساواک در باره سخنرانی دکتر حسن روحانی [ و ... ]»

البته لازم است بدانید :

به گزارش "بولتن نیوز،سایت "دیدبان انتخابات ایران " با مراجعه به سایت رسمی این دانشگاه و همچنین سرویس پایان‌نامه‌های آن، نام کنونی "حسن روحانی" و پیش از انقلاب وی "حسن فریدون" را با تمامی املاهای انگلیسی ممکن جستجو کرده است؛ همچنین به کاتالوگ عمومی کتابخانه بریتانیا مراجعه کرده است.

اما به هیچ نشانه‌ای از وی دست نیافته است. دیده بان انتخابات ایران اذعان می‌ کند که در انتها از دانشگاه گلاسگو استعلام کرده و سخنگوی این دانشگاه در پاسخ اعلام کرده است که {هیچ سابقه‌ای از هیچ کس با این نام} تا به حال در این دانشگاه وجود نداشته است ؛ لینک پایگاههای مورد تحقیق این سایت در متن اصلی خبر که در اواخر ژانویه ۲۰۱۳ منتشر شدموجود است

sahife313.blogfa.com.

اظهار نظر نوری زاده درباره ی سعید جلیلی

اظهار نظر اپوزیسیون درباره ی دکتر جلیلی واقعا جای تامل دارد ، علیرضا نوری زاده که یکی از اعضای اپوزیسیون است به تازگی بیان کرده است :

همه باید تلاش کنند تا جلیلی رای نیاورد ، او برای ما فاجعه است ، هر کسی جز او مهم نیست ، مهم این است که او رای نیاورد.

sahife313.blogfa.com

به نام خدا
السلام العلیک یا صاحب الزمان
دوستانم شرکت در انتخابات یعنی به خودتون حق رای میدید
یعنی اینکه از حق خودتون دفاع میکنید. یعنی اینکه
طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند:
شرکت در انتخابات یعنی رای به نظام اسلامی ایران
یعنی موافقت با نظام جمهوری اسلامی ایران
پس دوستان میدانم که مشکلات زیاد است به خصوص مشکلات جوانان
من هم جوان هستم اما؛رای ندادن و شرکت نکردن مشکلی حل نمیکند.
انشاء الله همه با هم در کنار هم برای عظمت جهوری اسلامی ایران
پاسخ سختی به دشمنان خود خواهیم داد.

یا علی