اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما

ویژگى هاى یاران امام زمان (علیه السلام )

 

 

خداوند متعالى در قرآن کریم مى‌فرماید:

وَکَأَیِّن مِّن نَّبِیٍّ قَاتَلَ مَعَهُ رِبِّیُّونَ کَثِیرٌ فَمَا وَهَنُواْ لِمَا أَصَابَهُمْ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَمَا ضَعُفُواْ وَمَا اسْتَکَانُواْ وَاللّهُ یُحِبُّ الصَّابِرِینَ  وَمَا کَانَ قَوْلَهُمْ إِلاَّ أَن قَالُواْ ربَّنَا اغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَإِسْرَافَنَا فِی أَمْرِنَا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ .1

چه بسیار پیامبرانى که مردان الهى فراوانى به همراهشان نبرد کردند و از هر رنجى که در راه خدا دیدند، نه سستى ورزیدند و نه ضعف و زبونى نشان دادند و خداوند، شکیبایان را دوست مى‌دارد. سخنشان فقط این بود که پروردگارا!  گناهان ما را ببخش و از تندروى‌هاى ما در کارها در گذر! گام‌هاى ما را استوار بدار و ما را بر جمعیت کافران پیروز کن!

واژه ربیون در این دو آیه شریف به مردمى خداپرست اشاره دارد که مخلصانه در رکاب پیامبران با کافران و مشرکان جنگیدند. ربیون در زمانه ما، مصداق تامى غیر از بسیجیان ندارد و تمام ویژگى‌هایى که در این دو آیه درباره ربیون بیان شده، گویا در شان بسیجیان ما نازل شده است .

پس از زمان پیامبر (صلى الله علیه و آله و سلم )، شاهد قیام هاى الاهى فراوانى بوده ایم؛2 اما هیچ یک از آنها مصداق ربیون کثیر؛ مردان الاهى فراوان نبوده است تا جایى که به طور یقین مى توان گفت: اگر از عصر پیامبر بگذریم ، کامل ترین مصداق ربیون کثیر، بسیجیان مخلص ما در ایران اسلامى بوده اند.

همان گونه که از روایات برمى آید، یاوران راستین امام زمان (ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء) نیز مصداق تام ربیون کثیر بوده ، داراى ویژگى هاى خاص ایشان هستند.

ویژگى هاى اساسى ربیون که در این دو آیه شریف بیان شده است، عبارتند از: قدرت والاى روحى، بردبارى، طلب مغفرت، طلب استوارى و استقامت و طلب نصرت که درباره هر یک از این ویژگى ها توضیحى مختصر ارائه مى کنیم :

 

1. قدرت والاى روحى

میدان جنگ ، عرصه جنگیدن ، کشتن و کشته شدن است . طولانى شدن جنگ ، به طور طبیعى آثار منفى فراوانى را در پى مى آورد. از یک طرف ، عواملى چون دورى از زن و فرزند، نابسامانى خانواده ها، بى سرپرستى بچه ها، فقر و ویرانى ناشى از جنگ ، باعث سست شدن اراده و انرژى روحى جنگاوران مى‌شود و از طرف دیگر، آثار ضعف و سستى در بدن و انرژى هاى جسمانى بروز مى کند. مجموعه این عوامل مى تواند باعث خضوع و تسلیم در مقابل دشمن شود.

خداوند متعالى، جنگاوران مجاهدى را مى ستاید که به عشق خدا و رسول او، خالصانه در میدان هاى طاقت فرساى جنگ استقامت ورزیدند و لحظه اى ضعف از خود نشان ندادند؛ ستارگان درخشانى که حتى با طولانى شدن جنگ و پیشامد مصیبت هاى گوناگون ، نه در عشق و اراده آهنینشان ضعفى پیدا شد و نه در برابر دشمن ، دست خضوع و تسلیم بالا بردند: فَمَا وَهَنُواْ لِمَا أَصَابَهُمْ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَمَا ضَعُفُواْ وَمَا اسْتَکَانُواْ 3 از هر صدمه یا که در راه خدا دیدند، نه سستى ورزیدند و نه ضعف و زبونى نشان دادند.

چنین ویژگى بارزى را در رزمندگان و بسیجیان خویش در طول هشت سال دفاع مقدس به چشم دیده ایم ؛ دلیر مردانى که تا واپسین نفس و واپسین قطره خون از اسلام و میهن اسلامى دفاع کردند و تمام هستى خود را بر سر پیمان الاهى خویش فدا ساختند.

چه بـسیار پیـامـبرانى که مردان الهى فراوانى به همراهشان نبرد کردند و از هر رنجى که در راه خدا دیـدند، نـه سستى ورزیدند و نه ضعف و زبونى نشان دادند و خداوند، شکیبایان را دوست مى‌دارد. سخنشان فقط این بود که پروردگارا!  گناهان ما را ببخش و از تندروى‌هاى ما در کارها در گذر! گام‌هاى ما را استوار بدار و ما را بر جمعیت کافران پیروز کن!

2. بردبارى

دلیر مردانى که در این آیه ، مورد ستایش خداوند قرار مى گیرند، مجاهدانى خستگى ناپذیرند که به سبب بردبارى فوق العاده شان ، محبوب ذات اقدس الاهى شده اند: وَاللّهُ یُحِبُّ الصَّابِرِینَ 4 و خداوند، چنین صبرکنندگانى را دوست مى دارد. اگر در شاءن رزمندگان و بسیجیان ، جز همین جمله در قرآن نازل نشده بود، براى پاداش آنها کافى بود. چه پاداشى بالاتر از محبوبیت نزد خداوند قابل تصور است ؟! آن که پروردگارش او را دوست بدارد، چه چیزى کم خواهد داشت ؟!

 

3. طلب آمرزش ، استقامت و یارى
دعا

چنین مجاهدان راستینى در کشاکش مصیبت هاى جنگ و رنج هاى جنگاورى ، زبان حال و قالشان ، چیزى جز طلب آمرزش ، عذرخواهى و طلب استقامت و یارى از پروردگارشان نیست : و ما کان قولهم الا اءن قالوا ربنا اغفر لنا ذنوبنا و اسرافنا فى اءمرنا؛5 سخنشان جز این نبود که پروردگارا! گناهان ما را ببخش و از تندروى هاى ما در کارها درگذر.

این رزم آوران الاهى ، نه تنها خود و عمل خود را نمى بینند، بلکه همواره عذر تقصیر به درگاه الاهى مى آورند که خدایا! تو خود کوتاهى هاى ما را در انجام وظیفه ببخشاى و از گناه و زیاده روى و کوتاهى ما به لطف و مرحمت خویش در گذر:ربَّنَا اغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا6 و افراطهاى ما نیز در انجام وظیفه بندگى و مجاهدت چشم بپوش : وَإِسْرَافَنَا فِی أَمْرِنَا.7 پروردگارا! همه هستى ما از تو است و اکنون به درگاه تو تقدیم مى کنیم . لطف و مرحمتى کن و کاستى ها و لغزش هاى ما را تو خود جبران و اصلاح فرما! بار پروردگارا! این راه خطرخیز را با همه افت و خیزهایش تا بدین جا رسانده ایم ؛ اما چه امان از سستى در ادامه راه و فریب هاى شیطان و زمین گیرى دنیا؟! پس اکنون خدایا! ما را تا سرانجام این راه ، هموار استوار و پابرجا بدار: وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا 8 بار خدایا! هر چند ماءموریت ما انجام وظیفه است ، نه رسیدن به نتیجه ، اما نهایت آرزوى ما پیروزى بر کافران و نابکاران عالم است . خدایا! تو خود به قدرت قاهر خویش ما را بدین هدف برسان : وانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ .

 

4. رابطه عاشقانه با پروردگار

آیات متعدد دیگرى در قرآن داریم که بنا بر روایات پروردگار و اهل بیت (علیهم السلام ) در شاءن گروهى از شیعیان علوى نازل شده است که در آخر الزمان پدیدار خواهند شد. یکى از این آیات شریف که بر ربیون کثیر نیز تطبیق مى شود، این آیه نورانى است :

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ مَن یَرْتَدَّ مِنکُمْ عَن دِینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکَافِرِینَ .9

اى کسانى که ایمان آورده اید! هر کس از شما که از آیین خود باز گردد، (بداند که ) خداوند به زودى ، قومى را برمى انگیزاند که ایشان را بسیار دوست مى دارد و آنها نیز خداوند را دوست مى دارند و در برابر مومنان سرافکنده و فروتن و در مقابل کافران سرافراز و مقتدرند.

لحن آیه پیشین ، رنج و ناراحتى پیامبر اکرم (صلى الله علیه و آله و سلم ) و مومنان راستین از سست عنصرى و دم دمى مزاجى افراد ضعیف الایمان را نشان مى دهد؛ ناراحتى و نگرانى از عقبگرد و بازگشت مسلمانان سست ایمان به حلقه کافران.

این آیه نورانى در بر دارنده بشارتى شورانگیز به پیامبر و مومنان راستین است که هرگز نپندارید قوام دین خدا فقط به عده اى تازه مسلمانان ضعیف است که اگر به کفر و شرک باز گردند، اسلام و افتخارهاى آن از بین مى رود. اگر عده اى از اسلام روى گردانیدند و به کفر بازگشتند، هرگز اندوهى به خویش راه ندهید؛ چرا که خداوند، در آینده ، مؤ منانى را بر خواهد انگیخت که نخستین صفت و مدال افتخارشان این است که محبوب خداوندگار، و محب اویند: یحبهم و یحبونه ؛ خداوند دوستدار ایشان است و ایشان نیز دوستدار خداوندند. عشق مقدس و طرفینى بین ایشان و پروردگارشان برقرار شده است ؛ فضیلتى بس ارزشمند که مقامى بالاتر از آن تصور شدنى نیست .

اى کسانى که ایمان آورده اید! هر کس از شما که از آیین خود باز گردد، (بداند که ) خداوند به زودى ، قـومى را برمـى انگـیزاند که ایـشان را بسیار دوست مى دارد و آنها نـیز خداوند را دوست مى دارند و در برابر مـومـنـان سرافـکنـده و فـروتن و در مقابل کافران سرافراز و مقتدرند

5. فروتنى در برابر مؤ منان و گردن فرازى در مقابل کافران

علامت این عشق پاک طرفینى ، دو صفت همراه با هم است : اءذله على المؤ منین و اءعزه على الکافرین ؛ در برابر مؤ منان متواضع و فروتنند و در مقابل کافران گردن فراز و مقتدرند. در مقابل اهل ایمان ، چنان تواضع دارند که گویا بنده ایشانند. در برابر مومنان به هیچ وجه انانیت و خودبینى ندارد؛ به طورى که گویا خود ایشانند. همینان که در برابر مؤ منان ، چنین خاکى و متواضع اند، در مقابل کافران ، سرسخت و عزتمندند. ایشان در مقابل گردنکشان چنان در اوج عزت و قدرت و گردن فرازى اند که گویا آنان را هرگز به شمار نمى آورند.

وعده الاهى در این آیه نورانى و معجزه آمیز، از ظهور خداباورانى ثابت قدر با دو صفت والاى باطنى و روحى خبر مى دهد که هم محبوب خدا، و هم محب اویند؛ ویژگى هاى والایى که از راههاى ظاهرى قابل تشخیص نیست ؛ زیرا این دو ویژگى قلبى ، رازى نهان بین عاشق و معشوق است که بیگانگان از آن آگاهى ندارند؛ اما کسانى که این دو ویژگى قلبى را دارا هستند، دو نشانه ظاهرى در رفتار و گفتارشان پدیدار مى شود:

1. اءذله على المومنین ؛ خاضع و فروتن در برابر مومنان ؛

2. اءعزه على الکافرین ؛ عزتمند و مقتدر در برابر کافران .

دعا

اگر این ویژگى ها را بر خصوصیاتى که براى ربیون کثیر ذکر شده بود، تطبیق دهیم ؛ و آن گاه بر تاریخ اسلام مرورى کنیم ، براى آن هیچ مصداقى ، جز بسیجیان شورآفرین ایران اسلامى نمى یابیم ؛ ارتشى میلیونى که اکثریتشان ، داراى این اوصافند؛ البته وجود شدت و ضعف و درجه هاى گوناگون براى این ویژگیها طبیعى است .

در چشمان حقیقت بین بسیجیان ما، قدرتمندترین قدرت هاى جهان ، حقیرترین و ناچیزترین افراد به شمار مى آیند. امام و پیشواى این گروه میلیونى ، همان رادمردى بود که درباره قاهرترین قدرت زمانه اش ، آن هم در هنگامه جنگ تحمیلى و محاصره کامل اقتصادى و با نبود سپاه و ارتشى ، چنان سخن مى گفت که گویا درباره موشى خوار و ذلیل سخن مى گوید: آمریکا، هیچ غلطى نمى تواند بکند. هر چه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید. با دلهره به محضرش عرض کردند: امریکا رابطه اش را با ایران به طور کلى قطع کرده است و ناوهاى جنگى او به سوى خلیج فارس در راهند. در این هنگام ، در اوج صلابت و عزت فرمود: مگر این رابطه براى ما چه نفعى داشته است که از قطع آن نگران باشیم . این که به بره اى بگویند گرگى خونخوار رابطه اش را با تو قطع کرده است ، نه تنها نگرانى و ناراحتى ندارد؛ بلکه سرور و خوشحالى دارد.

این تجلى اءعزه على الکافرین است که در برابر هیچ قدرت شیطانى خضوع نمى کند و اندک باجى نمى دهد؛ چرا که روح والایش به اقیانوس بیکران قدرت الاهى متصل شده است . پشتوانه چنین رادمردانى ، کوهسارى عظیم از قدرت خدایى و عنایت اولیاى الاهى است . اینان تحت عنایت هاى خاص پیامبر اکرم (صلى الله علیه و آله و سلم )، امامان (علیهم السلام ) و در صدر ایشان ، تحت ولایت خاص امام عصر (عجل الله تعالى فرجه الشریف ) قرار گرفته اند؛ از این رو در برابر هیبت و شوکت دشمنان ، خم به ابرو نمى آورند و هیچ گاه احساس شکست و حقارت نمى کنند؛ هر چند در مقابل تجهیزات فوق مدرن کافران هیچ سلاحى نداشته باشند. این مردان ربانى ، با قدرت بى نهایت ، رابطه اى عاشقانه برقرار کرده و محبوب او شده اند؛ تمام هستى خویش را در برابر او باخته و همه چیز را به او یافته اند؛ اما همان امام ، در برابر کارگر فقیر یا پدر شهید، با کمال خضوع و مهربانى ، مى فرمود: من دست شما را مى بوسم یا خطاب به بسیجیان مى فرمود: اى کاش من هم یک بسیجى بودم .

نشانه مردان الاهى این است که در جهاد فى سبیل الله ، از هیچ سرزنشى نمى هراسند: یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَلاَ یَخَافُونَ لَوْمَةَ لآئِمٍ آنها در راه خدا مجاهده مى کنند و از سرزنش هیچ ملامت گرى هراسى ندارند

6. نهراسیدن از سرزنش ها

نشانه دیگر این مردان الاهى این است که در جهاد فى سبیل الله ، از هیچ سرزنشى نمى هراسند: یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَلاَ یَخَافُونَ لَوْمَةَ لآئِمٍ 10 آنها در راه خدا مجاهده مى کنند و از سرزنش هیچ ملامت گرى هراسى ندارند. مجاهده فرهنگى این رادمردان ، زبان ملامتگران را ضدشان مى گشاید؛ ولى آنها هیچ باکى ندارند. اگر بنا بود، در مجاهدت هاى الاهى ملامتى در کار نباشد، این آیه براى چه بود؟!

شیعیانى مخلص همچون میثم تمارها، عمرو بن حمدها، حجر بن عدى ها و ابوذرها تبعید شدند؛ زندانى و شکنجه شدند، و بدنهایشان را بر دار نگه داشتند؛ اما لحظه اى از ولایت مولایشان على (علیه السلام ) و ستایش او دست برنداشتند تا آن که زبانشان را بریدند؛ شکمشان را دریدند و عاقبت به شهادت رسیدند.

اگر ما نیز بخواهیم در شمار شیعیان واقعى على بن ابى طالب (علیه السلام ) و امام زمانمان باشیم ، باید خود را آماده کنیم و در راه انجام وظیفه و اظهار حق ، از هیچ چیزى ، حتى از سرزنش دوستان نیز نهراسیم . خیلى راحت است که انسان به دست دشمنان ترور و کشته شود؛ اما آن چه تحملش مشکل است ، ملامت دوستان است . کسانى که خداوند، براى زنده کردن دینش برخواهد انگیخت ، از سرزنش دوستان نیز نمى هراسند.

بر حذر باشیم که اگر خود را براى ایفاى چنین مسؤولیت سنگینى آماده نکنیم و یا در دام ملامتگران و فتنه جویان گرفتار آییم ، جزو گروه و حزبى خواهیم شد که خلاف قرآن و معارف اهل بیت (علیهم السلام ) رفتار مى کنند؛ البته با شعار و فریاد، انسان نه علوى مى شود و نه حسینى . به فرمایش مقام معظم رهبرى ، رفتارمان باید علوى باشد؛ وگرنه شاه هم شعار اسلام پناهى و شایسته سالارى مى داد. چه فایده اى خواهد داشت اگر در شعار و گفتار بگوییم : یا لیتنا کنا معکم فنفوز فوزا عظیما؛ اى کاش در کربلا با شما بودیم تا به شهادت مى رسیدیم ؛ اما در عمل حاضر نباشیم حتى یک سیلى بخوریم ؟ حاضر نباشیم یک فحش بشنویم ؟ این دیگر چگونه حسینى بودن است ؟!

این بزرگواران غیور کجا، و بى غیرتان ترسو کجا؟! مردمى سست ایمان که با کوچک ترین تهدید آمریکا مى گریزند و میدان را خالى مى گذارند، و آنان که دلهایشان همواره از قطع رابطه با آمریکا هراسان و لرزان است ، از روحیه و حماسه حسینى چه بهره اى برده اند؟!

 

برگرفته از آفتاب ولایت، آیت الله محمد تقى مصباح یزدى

هدهدی - گروه دین و اندیشه تبیان


1- آل عمران (3)، 146 و 147.

2- حتى یاوران شیدایى امام حسین (علیه السلام ) را نیز نمى توان مصداق ربیون کثیر دانست ؛ چرا که تعدادشان 72 نفر بیش نبوده است .

3- آل عمران (3)، 146.

4- آل عمران (3)، 146.

5- آل عمران (3)، 147.

6- آل عمران (3)، 147.

7- آل عمران (3)، 147.

8- آل عمران (3)، 147.

9- مائده (5)، 54.

10- مائده (5)، 54.

http://www.tebyan.net

آب روانی بفرست

یارب از رحمت خود نصر عیانی بفرست
پرچم هادی و بر حقّ یمانی بفرست
کام دل تلخ شد از فتنه و بیداد زمان
رفته آرام دلم راحت جانی بفرست
شده آکنده زمین هر طرف از جور و ستم
پر شده هر طرف از فتنه امانی بفرست
شده مردم همگی در عطش منجی خویش
شده خشکیده لبان آب روانی بفرست
یارب آخر برهان خانه ز دجّال زمان
بهر شیطان صفتان تیر و کمانی بفرست
خبری آخر از آن یار سفر کرده بیار
زان عزیز دل ما نام و نشانی بفرست
عاقبت دولت حضرت برسان روی زمین

شمّه ای از گذر باغ معانی بفرست

http://www.besharatezohour.blogfa.com

جنگ بین حق و باطل

دنیا کنون میدان جنگی بین حق و باطل است
هست دوره آخر زمان و بی خبر زین غافل است
آبستن است بر جنگها این ساکت و ساکن فضا
آرامش این لحظه ها بر باد و طوفان حامل است
هیچ آدمی را در جهان نگذارد آخر در امان
این فتنه آخر زمان هر آدمی را شامل است
هر سرزمین و کشوری آماده دارد لشگری
در آن نبرد آخری آماده باشد عاقل است
از مکر شیطان لعین شد فتنه ها روی زمین
این جنگ بین مشرکین جنگی تمام و کامل است
در یک طرف مردان حق با راستی آرند ورق
در آنطرف ها زرق و برق افسون و نیرنگ عامل است
در آنطرف ها در زمین خیل شیاطین در کمین
در این الهی سرزمین مردی بزرگ و عادل است
این سو پر از شور و شعور آماده حس ظهور
دارد وفا حد وفور بر لطف یزدان قابل است
آن سو پر از دیوانگان شیطان پرست اغواگران
این سو پر از رزمندگان مخلص ترین محفل است
آن سو ز دجّال زمان پر گشته از اهریمنان
این سو به جمع یاوران الطاف ایزد نازل است
آن سو ز ماندن ناامید دارد به سفیانی امید
این سو پر از شور و نوید آینده او را حاصل است
آن سو پر است از دیو  و دد مملو ز انسانهای بد
ز ابلیس بد دارد مدد بر مکر شیطان ناقل است
بیت المقدس را هدف دارد که او آرد به کف
دجّال پست نا خلف در فکر جای و منزل است
یا بایدت کافر شوی یا اینکه حق باور شوی
خواهی به حق رهبر شوی راهش تعامل با دل است
آخر نماند اینچنین آخر رسد محیی دین

منجی رسد آخر زمین زیبا کران بر ساحل است

http://www.besharatezohour.blogfa.com

فتنه آخرالزمان

میرسدم ز هر کران فتنه آخرالزمان
یارب از این سیاه شب تا دم ساحلم رسان
یارب از این غبار غم کن کمکم جان ببرم
تا که به راحتی کشم رخت خودم از این میان
یارب از این دلم خجل مانده دلم میان گل
نور یقین رسان به دل نور بصر به دیدگان
بین دل پر گناه من خود تو ببخش بر آه من
خود به دل سیاه من نور فرست از آسمان
ره به سوی حقم نما رهرو مطلقم نما
یاور عاشقم نما یار امام مهربان
لطف و عنایتم نما راه هدایتم نما
بر دل من شو رهنما رد نشوم از امتحان
از سر فیض و مرحمت بر دل من رسان صحت

لطف نما و عاقبت یار نما به عاشقان

http://www.besharatezohour.blogfa.com

تا صبح فرج مرا سلامت گذران

یارب بِرهان مرا از این فتنه گران
از جمله این منافق و خیره سران
از دوره آخرالزمان و از فتنه آن

تا صبح فرج مرا سلامت گذران

http://www.besharatezohour.blogfa.com

صحنه خاورمیانه

فتنه ها را بین زیاد از خدعه شیطان شده
حوزه خاورمیانه داخل بحران شده
انقلاب مردمی در مصر و اردن تا یمن
ملتهب اوضاع بد در کشور لبنان شده
دولت مستکبر تونس که بعد از مدتی
آن رئیس دولتش از خانه سرگردان شده
پادشاه کافر وهابی آل سعود
در به در در آمریکا دنبال یک درمان شده!
الجزایر را ببین و شورش مردم ز ظلم
این جدایی بین نصیب مردم سودان شده
کشمکشهای نهانی بین ز قدرت در حجاز
همچو یک میدان جنگی خاک پاکستان شده
مردم خاورمیانه خسته از ظلم و ستم
در پی آزادی از چنگال اربابان شده
خاک آذربایجان میدانگه دجاله شد
ترکیه با سوریه هم دین و هم پیمان شده
در عراق اما ز یمن دولت اسلامی اش
وضع کشور یک کمی آرام و آبادان شده
از شرارتهای اسرائیل غاصب در زمین
سرزمین غزه بین آشفته و ویران شده
اینطرف ایران اسلامی و گنج طالقان
رو به سوی پیشرفت این خاک جاویدان شده
آنطرف بحران سخت اقتصادی را ببین
چون گریبانگیر کشورهای این دوران شده
وضع کشورهای ناجور اروپا را ببین
با تمام ادعاشان زشت و نا میزان شده
مردم دیگر بلاد و سرزمین دوردست
خواستار دولتی دینی و با ایمان شده
فتنه دجاله را هر سوی این عالم ببین
گوییا در دور عالم آتش و طوفان شده
محور باطل چنان دنبال جنگ افروزی است
حاضر و آماده بهر جنگ با لبنان شده
حادثه در هر طرف بیحد فراوان گشته است
ماجرا و کشمکش بسیار و صد چندان شده
نا امیدی ها چنان افزون شده در هر طرف
آدمی در کار خود سرگشته و حیران شده
وینهمه هست از علامات ظهور روی دوست
دوره آخر زمان است و غمین انسان شده
میرسد روزی که بینی فتنه سفیانی است

تا که بینی مهلت پیکار نا مردان شده

http://www.besharatezohour.blogfa.com

این آخرالزمان است

این فتنه نهایی هست جنگ کفر و ایمان
آقا که رخ نماید آید میان میدان
این آخرالزمان است از آن دو صد نشان است
پایان این زمان است تحویل حال دوران
این صحنه نبرد است میدان مرد مرد است
این آخرین شگرد است از مکر آل سفیان
این دوره نهایی هست مهلت رهایی
می یابد انتهایی این عصر ظلم و کفران
این جنگ حق و باطل آخر رسد به حاصل
این قافله به منزل آخر رسد ز یزدان
امّید نسل موجود هست انتظار موعود
آخر رسد به مقصود آید کمال انسان
آید بقیة الله گردد زمان دلخواه
بیند خلیفة الله آخر زمین به چشمان
آن نور آسمانی در دولتی جهانی
تا عاقبت زمانی دنیا رسد به سامان
آخر گلی بچینی از جنت زمینی
آخر شود ببینی پایان عمر شیطان
آخر رسد سرآغاز بر گردش زمین باز

آید زمان پرواز غمها رسد به پایان

http://www.besharatezohour.blogfa.com

این علامات ظهور است؟

این علامات ظهور است که من می بینم
یا که نه این فقطم من که خفن می بینم!
وه چه اوضاع غریبی است که در سوریه است
یا بسی فتنه که در مصر و یمن می بینم
همه جا پر شده از شورش و آشوب و قیام
خیل شیطان همه در حال فتن می بینم
ظلم و بیداد و ستم گشته نصیب همگان
نسل آدم همه در رنج و محن می بینم
اینهمه زلزله و سیل و خرابی به جهان
گسل حادثه را رو به شکن می بینم
مکر و سیّاسی همواره این قوم یهود
باعث گمرهی اهل سنن می بینم
جبهه باطل و حق یکسره در کشمکش اند
جامه رزم خود آماده به تن می بینم
لشگر غربی ناتو که کند حمله به ما
این همان لشگر آن روم کهن می بینم
لشگر مشرقی یار خراسانی ماست
خیل آماده که در خاک وطن می بینم
فتنه آخر دجّاله گرفته همه جا
صحبت از شوکت حق را قدغن می بینم
حق و باطل شده ممزوج هم و ناپیداست
خیر انسان که از این قافله زن می بینم
دوره آخر عصر است و زمان در گذر است
خلق از این مرحله در حال سخن می بینم
 لیکن آینده درخشان شود از صبح ظهور

روشن از پرتو او دشت و دمن می بینم

http://www.besharatezohour.blogfa.com

اوضاع جهان

فتنه در سوریه را من چه عیان می بینم
قطر و ترکیه را فتنه گران می بینم
جبهه سوریه را خط مقدم دانم
دشمن سوریه را خیل بدان می بینم
عربستان شده جولانگه این آل سعود
آلت دست یهود آل فلان می بینم
به درک تا چو که واصل شود این "عبدالله"
خلق بحرین و یمن را نگران می بینم
این فلسطین شده کانون شیاطین جهان
مکر دجال لعین بر همگان می بینم
پر ز آشوب و فتن روی زمین هر طرفی است
ملتهب هر طرفی وضع جهان می بینم
این مبین ساکت و آرامش قبل از طوفان

در گذر از دل این پیچ زمان می بینم

http://www.besharatezohour.blogfa.com

دنیا چه غوغایی شده

دنیا چه غوغایی شده آشفته دنیایی شده
اوضاع عالم ملتهب آشوب و بلوایی شده
خاورمیانه شد کنون لبریز درد و اشک و خون
پر فتنه و غرق جنون مهد بلایایی شده
این قلب عالم را ببین آماده جنگ است و کین
خیل شیاطین در کمین آشفته سیمایی شده
پیچیده گشته ماجرا از ظلم شب این خطه را
کانون شر و فتنه ها گویی به تنهایی شده
اوضاع سخت است شام را از آن گرفت آرام را
تا کی رسد بر انتها این خود معمایی شده
از فتنه دجالگان پر گشته اطراف جهان
بر هر گروه از مردمان نیرنگ و اغوایی شده
ظلم و جنایت ها ببین در هر طرف روی زمین
اهداف شیطان لعین گویی که اجرایی شده
آه و فغان در هر طرف خیل شیاطین صف به صف
زین رهروان نا خلف آتش به هر جایی شده
شد دوره رنج و بلا مهدی بیا مهدی بیا
دور از تو بودن تا کجا دل بی تو شیدایی شده
http://www.besharatezohour.blogfa.com

بهانه ای برای تکذیب وجود دارد؟! سخنان جنجالی هاشمی برعلیه سوریه / فایل صوتی

سخنان جنجالی هاشمی به گونه ای بود که حتی سایت هاشمی رفسنجانی نیز از پخش این سخنان خودداری و آن را سانسور کرد+فایل صوتی


به گزارش بلاغ،علی اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوازدهمین مراسم سالگرد آیت‌الله اسماعیل صالحی مازندرانی که در مسجد جامع سوادکوه شمالی برگزار شد،بعنوان سخنران اظهاراتی را در باب تحولات منطقه بالاخص سوریه اشاره کرد که این سخنان با واکنش هایی روبرو شد.


سخنان جنجالی هاشمی به گونه ای بود که حتی سایت هاشمی رفسنجانی نیز از پخش این سخنان خودداری و آن را سانسور کرد.


هاشمی در بخش از سخنان خود به مسائل و مشکلات اقتصادی ایران اشاره کرد و گفت:

"ما در محاصره، تحریم و بایکوتیم و نمی‌توانیم از منابع استفاده کنیم، باید گران بخریم و در دریافت پول هم با مشکلات فراوان روبرو هستیم اما اخیرا شاهد خطر بزرگ تری هستیم."


از آنجائیکه سخنان  هاشمی علیه سوریه که چندی پیش توسط نعیمه اشراقی در صفحه فیس بوک منتشر شد و پایگاه اطلاع رسانی دفتر هاشمی رفسنجانی آن را تکذیب کرد ، این بار رنگ واقعی تری به خود گرفت و در مراسم سالگرد آیت الله صالحی مازندرانی در شیرگاه علنا هاشمی بر علیه مواضع دولت ایران نسبت سوریه سخن گفت و به صراحتا بیان داشت: "مردم سوریه بیش از 100 هزار کشته و 8 میلیون آواره دادند در داخل و خارج، زندان ها پر از مردم، زندان ها جا ندارد بعضی از ورزشگاه ها را گرفتند، آنها را پر کردند شرایط بدی بر مردم حاکم است مردم از یک طرف از طرف خود حکومتشان بمباران شیمیایی می شوند و از طرف دیگری امروز منتظر بمب های آمریکا باید بمانند ."


روند ابراز علنی برخی نظرات مغایر با چارچوب از سوی هاشمی رفسنجانی که از فتنه 88 و نماز جمعه معروف او آغاز شده بود، این روزها و پس از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به اوج  خود رسیده به نحوی که هاشمی هشتاد ساله به صورت علنی از رویکردهایی مخالف خط مشی امام (ره) به عنوان رویکردهای مورد علاقه خود در عرصه های مختلف یاد می کند، موضوعی که درباره مقاومت اسلامی در قالب یک مصاحبه بیان شده و این بار به ماجرای سوریه نیز کشانده شده است.


ادعاهای باورنکردنی آقای هاشمی درباره استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه، پیش از این نیز از سوی سران کاخ سفید و تل آویو و با هدف کمک به جریان سلفی - تکفیری حاضر در سوریه بصورت گسترده ای در رسانه های غربی منعکس شده و به بهانه ای برای حمله نظامی به این کشور مبدل شده بود.


این اظهارات جنجالی نه تنها با اعتراضات مردمی روبرو شد بلکه واکنش هایی را از جانب وکلای مردم در پی داشت که قاسم احمدی لاشکی دبیر مجمع نمایندگاه مازندران در خصوص توحلات اخیر سوریه گفت که سرنوشت سوریه را طبق قانون مردم سوریه تعیین می کنند و کشور های غربی و اروپایی نمی توانند از آن سوی مرزها دمکراسی سوریه را زیر پا نهاده و برای مردم سوریه تصمیم بگیرند.


واکنش ها به اظهارات هاشمی رفسنجانی علیه دولت سوریه سبب شد تا نماینده مردم اصفهان نیز با در گفتگو با رسانه ها از دفتر اقای هاشمی بخواهد که فیلم سخنرانی ایشان درباره سوریه را منتشر کنند.


نماینده مردم اردبیل نیز همچنین با اشاره به عدم انتشار این سخنان در سایت مجمع تشخیص گفت: بهتر است برای روشن شدن موضوع، دفتر آقای هاشمی فیلم سخنرانی ایشان را پخش کند تا همه چیز ثابت شود.


در همین رابطه مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اظهارات منتسب به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه، گفت: اظهارات رییس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام تحریف شده و از سوی دفتر ایشان نیز تکذیب شده است.


حال با توجه به این اظهارات فایل صوتی بخشی سخنان جنجالی هاشمی علیه سوریه که دفتر هاشمی رفسنجانی از انتشار آن خودداری کرده است ، در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت و خود مردم دراین باره قضاوت کنند.

فایل صوتی+لینک مستقیم

http://chekhabar2.blogsky.com