اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما

دردودل حضرت ولی عصر با امام حسین


دردودل حضرت ولی عصر با امام حسین

حسین جان ....
مهدی ام مهدی خسته ! دلم از بی وفایی ها شکسته ...
حسین جان ... مانده ام تنهای تنها !
شده کرب و بلایم کوه و صحرا!
 



 

دردودل حضرت ولی عصر با امام حسین


حسین جان ....
مهدی ام مهدی خسته ! دلم از بی وفایی ها شکسته ...
حسین جان ... مانده ام تنهای تنها !
شده کرب و بلایم کوه و صحرا!


حسین جان ...
کاش من جای تو بودم !
چو یارانت بُدم گِرد وجودت !
شما گفتی ولی آنها نرفتند ...مرا یاران همه ، یک یک برفتند
حسین جان مهدی ام مهدی خسته دلم از بی وفایی ها شکسته
حسین جان
سال ها در انتظارم
هنوز حسرت به یاران تو دارم
حسین جان
انتقام نگرفته ام من
به جای امّتم شرمنده ام من
حسین جان
قطعه قطعه جسم اکبر(ع)
سر افتاده'ی علی اصغر(ع)
دو کتف خونی و مشک ابالفضل(ع)
کنارعلقمه اشک ابالفضل(ع)
صدای ناله'ی جانسوز زهرا(س)
فرار کودکان در دشت وصحرا
همه منزل به منزل در اسارت
چنان که شد به آل تو جسارت !
حسین جان مهدی ام مهدی خسته دلم از بی وفایی ها شکسته
هر آنچه عمه ام زینب(س) کشیده
بود هر صبح و شام در پیش دیده
ز قلبم میزند بیرون شراره
چه کاری سخت تر از انتظاره
حسین جان
از شما شرمنده هستم
گناه امّتم بسته دو دستم
چه قدر دیگر بگویم من به امّت
دعا باشد کلید قفل غیبت
حسین جان مهدی ام مهدی خسته دلم از بی وفایی ها شکستهP

 

 


پیامبر اکرم هرگاه سلمان را میدیدن، لذت میبردند.
امیرالمومنین نیز که مالک را میدیدند، لبخند بر لبانشان نقش میبست.
ما هم به گونه ای هستیم که امام زمان ما را ببیند و لبخند بزند و از ما راضی باشد؟

.

.

.

امام زمان
زمانی ظهور میکند که باور کنیم نیمه گمشده ی ما خود اوست.

.

.

.

می آید آری...
صبحی بهاری...
تا دشت را از دست خار و خس بگیرد...تا کعبه را از بت پرستان پس بگیرد...

برای سلامتی حضرت حجت (عج) صلوات...

.

.

.

این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور
پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم؟

سال ها منتظر سیصد و انـدی مـــرد

آن قدر مـــرد نبودیم که یارش باشیم

ایت الله بهجت قبل از وفات

.

.

.

بوی گل عالمی را گلستان میکند...
حضرت مهدی هزاران درد درمان میکند....
مدعی گوید که با یک گل نمیگرددبهار....
ما گلی داریم که عالم را گلستان میکند....

.

..

.

اللهم عجل لویک الفرج



http://www.4jok.com