اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما

فرزندان مسئول دولتی که با رانت پدر پولدار شدند


  

در درگوشی های دنیای سیاست می خوانید:آغاز تحرکات آقازاده فتنه گر پس از بیماری آیت الله مهدوی کنی/دفاع مدیرمسئول روزنامه حامی دولت از یک فرقه ضاله/فرزندان مسئول دولتی که با رانت پدر پولدار شدند و ...

به گزارش گره فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، در جریان پیگیری اخبار روزانه به برخی اخبار غیر رسمی بر می خورند که در همین راستا بسته خبری این هفته با عنوان درگوشی دنیای سیاست را از نظر می‌گذرانید.

 

** با خبر شدیم مدتی است سفرهای مقامات دولتی برای دیدار و رایزنی با علما و مراجع در قم با هدف ترمیم رابطه دولت و برخی علما و نیز آماده سازی مقدمات سفر دکتر روحانی به این استان آغاز شده است که در آخرین دست از این سفرها، آقایان نوبخت معاون رئیس جمهور به صورت غیررسمی و نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور با برخی از علما و مراجع دیدار کرده اند.
 

گفته شده در این دیدارها برخی از علما از رفتارها و اظهارات تامل برانگیز اخیر مسئولان ارشد دولتی به شدت ابراز گلایه کرده اند.

 

** شنیدیم فشار مسئولان دولتی بر برخی چهره ها و نیز رسانه های مکتوب و مجازی اصولگرا همچون روزنامه وطن امروز و سایت مشرق در روزهای گذشته فزونی یافته است. در همین زمینه اخبار تاثیرگذار و پر مخاطب مشرق از گوشه و کنار دنیای سیاست به دلیل همین فشارها پس 4 سال انتشار، تعطیل شد.

 

** خبردار شدیم که انجمن تهران از تشکل های دانشجویی حامی جریان فتنه با هماهنگی برخی مسئولان دانشگاه تهران مجوز اولیه برای حضور محمد خاتمی از سران فتنه را در این دانشگاه آن هم در ایام تعطیلات صادر کرده! و قرار است در صورت موافقت نهایی دانشگاه این سرکرده داخلی فتنه88، در روز 22 خرداد در این دانشگاه سخنرانی کند. این درحالی است که در ماه های اخیر چندین بار پروژه احیای سیاسی- اجتماعی خاتمی با شکست مواجه شده است؛ ازاخراج وی توسط دانشجویان با شعار مرگ بر فتنه گر در دانشگاه شهید بهشتی تا ممانعت از حضورش در نمایشگاه کتاب.
 

خاتمی به دلیل نقش آفرینی موثر در فتنه انگیزی سال 88 و عدم عذرخواهی علنی از نظام اسلامی همچنان با عدم اقبال عمومی مواجه است.

 

** شنیده شده در سفر یکی از مشاوران جنجالی دولت به قم و دیدار با جمعی از علما و روحانیون، وی به شدت مورد انتقاد علما و مراجع در پی اظهارات تامل برانگیزش در جمع یهودیان قرار گرفته است.
 

آیت الله محمد یزدی دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم چند روز پیش در گفت وگو با برنامه شناسنامه از برخورد شدید وی با این مقام دولتی خبر داده بود.

 

** مطلع شدیم در پی بروز سکته قلبی برای آیت الله مهدوی کنی رئیس اخلاق مدار و بصیر مجلس خبرگان رهبری و وخامت حال وی، تحرکات یک آقازاده فتنه گر برای تقلیل جایگاه این مجلس به منازعات سطح پایین سیاسی و بسترسازی برای ریاست یکی از چهره های سیاسی بر این مسند غیر سیاسی آغاز شده است.
 

همچنین برخی اخبار از فعال شدن این متهم دانه درشت اقتصادی-امنیتی، در حوزه های اقتصادی پول ساز مرتبط با دولت حکایت دارد.

 

** با خبر شدیم با تذکر هاشمی رفسنجانی به ولایتی از انتصاب یکی از مسئولان دولت گذشته به عنوان معاون مرکز بررسی های استراتژیک مجمع تشخیص جلوگیری به عمل آمد و نهایتا دکتر ولایتی مجبور شد وی را به سمت مشاور خود منصوب کند.

 

** خبر دیگر اینکه مدیر مسئول اصلاح طلب یکی از روزنامه های حامی دولت که با پول بیت المال اداره می شود در پاسخ به انتقاداتی درخصوص تبلیغ نورعلی تابنده سرکرده فرقه ضاله دراویش گنابادی در روزنامه تحت مسئولیتش مدعی شده است: من سالهاست این افراد را می شناسم؛ این ها مسلمان و شیعه هستند و از حقوق شهروندی برخوردارند!

 

** شنیدیم براساس رویه هاشمی رفسنجانی در خاطره نگاری روزانه اش، وی درباره وقایع مهمی که از اسم اشخاص در خاطراتش نام می برد، قبل از نگارش نهایی متن، آن خاطره را برای بازبینی به فرد مورد نظر ارائه می کند تا پس از تائید او، متن نهایی آن منتشر شود که برهمین اساس گفته شده در ماجرای مربوط به مک فارلین و نقش دکتر روحانی در آن ماجرا، متن آن پیش از انتشار، مورد تائید دکتر روحانی قرار گرفته بود.

 

** مطلع شدیم محمد علی نجفی مشاور رئیس جمهور که اخیرا برای دیدار با اصلاح طلبان به قم سفر کرده بود در دانشگاه مفید این شهر در جمع دانشجویان مدعی شده که دولت به جد دنبال رفع حصر(سران فتنه) است.

 

** باخبر شدیم با اهمال مسئولان نظارتی، فرزندان یکی از مسئولان اقتصادی مرتبط با مناطق آزاد، با استفاده از رانت اطلاعاتی پدر، پیش از اعلام منطقه ای به نام منطقه آزاد، زمین های آنجا را خریداری کرده تا در فرصت مناسب آن زمین ها را به چندین برابر قیمت به فروش برسانند.
 

پیشتر برخی رسانه ها از بذل و بخشش فراوان پول های هنگفت بین مدیران رسانه های اصلاح طلب توسط یکی از معاونان مناطق آزاد خبر داده بودند.

منبع: ندای انقلاب

http://www.snn.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد