اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما

پیامک های امام زمان

 

 

 

دوست دارم که یک شب جمعه
صبح گردد به رسم خوش عهدی
ناگهان بشنوم ز سمت حجاز
نغمه‌ی دلخوش انا المهدی...

 

بود محرابم ابروی تو ای دوست
نمازم جانب کوی تو ای دوست
اگر حبل المتین فرموده قرآن
نباشد غیر گیسوی تو ای دوست

 

خوشا بحال آنان که در کلاس انتظار، حتی یک جمعه هم غیبت ندارند...

 

امسال بیا بهار را حفظ کنیم
چشم و دل بی قرار را حفظ کنیم
جمعه نه، تمام هفته با ندبه ی خود
حیثیت انتظار را حفظ کنیم...

 

جمله جمله نه ! واژه واژه تو را
ای سفر کرده گفتگو کردیم
کوچه کوچه نه ! خانه خانه تو را
سالیانی ست جستجو کردیم
سوره سوره نه ! آیه آیه تو را
در مناجات آرزو کردیم
جمعه جمعه نه ! لحظه لحظه تو را
ندبه کردیم و های و هو کردیم

 

 


یکی از جمعه ها جان خواهد آمد
به درد عشق درمان خواهد آمد
غبار از خانه های دل بگیرید
که بر این خانه مهمان خواهد آمد...

 

 

رفتی کلاس اول، این جمله را عوض کن:
"
آن مرد تا نیاید، بــاران نخواهد آمد"

 

در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی
من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری
در مسیرت جان فشانم، گل بکارم تا بیایی...

 

مهدی جان
اگر حجاب ظهورت
وجود پست من است
دعا نما که بمیرم
چرا نمی آیی...؟

دارد حنای توبه و شرمی که داشتم پیشت عزیز فاطمه بی‌رنگ می‌شود، آقاببخش، بس که سرم گرم زندگیست کمتر دلم برای شما تنگ می‌شود...

 

 

ای آخرین امیر ولایت شتاب کن
غیبت شده به حد کفایت شتاب کن
تا کربلا زمین را بهار کن
بهر انتقام حسین قیام کن

 

خدا کند که مرا با خدا کنی آقا !
ز قید و بند معاصی رها کنی آقا !
دعای ما به در بسته می خورد ، ای کاش !
خودت برای ظهورت دعا کنی آقا

 

وقتی میگیم خدا کند که بیایی شاید او می فرماید خدا کند که بخواهید...

 

من از اشکی که می‌ریزد ز چشم یار میترسم
از آن روزی که اربابم شود بی یار می‌ترسم
رها کن صحبت یعقوب و دوری و غم فرزند
من از گرداندن یوسف سر بازار میترسم
همه گویند این جمعه بیا اما درنگی کن
ازاین که باز عاشورا شود تکرار می‌ترسم...

 

جهان سجاده راز و نیاز است
و لیکن این بشر در خواب ناز است
الا ای منتظر ( مهدی ) این جمله بشنو
نشان انتظار او نماز است

 

این مرد که در ره است باید او را...
می ترسم اگر سر زده آید او را...
از هر که سراغ او گرفتم دیدم
در شهر کسی نمی شناسد او را

کوتاه ترین دعابرای بزرگترین آرزو
اللهم عجل لولیک الفرج

 

این همه مدعی و لاف‏زن اهل ظهور پس چرا یار نیامد که کنارش باشیم؟ سال‏ها منتظر سیصد و اندی مرد آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم؟

 

عاقبت یک روز مغرب محو مشرق میشود / عاقبت غربی ترین دل نیز، عاشق میشود

شرط میبندم زمانی که نه زود است و نه دیر / مهربانی حاکم کل مناطق میشود

 

در آتش رهایم، خدا شاهد است / به غم مبتلایم، خدا شاهد است

شب است و دل و بیکسی وایِ من / به درد آشنایم، خدا شاهد است . . .

 

ای اف به این زمانه و ای اف به روزگار

تا کی شکست ، خرد شدن ، بغض ، انتظار

تقویمها نبود تو را ناله میکنند

در سالهای ساکت و بی روح و مرگبار . . .

 

مرا به غیر تو نبود پناه مهدی جان

که من گدایم و هستی تو شاه مهدی جان

در انتظار تو شاها گذشت عمر عزیز

نگشت حاصل من غیر آه مهدی جان . . .



mosi-sms.blogfa.com






 

 

دوست دارم که یک شب جمعه
صبح گردد به رسم خوش عهدی
ناگهان بشنوم ز سمت حجاز
نغمه‌ی دلخوش انا المهدی...




اللهم عجل لولیک الفرج




http://mosi-sms.blogfa.com