اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما

گاف عجیب مستند دکتر روحانی و زیر سوال رفتن مدرک دکتری حسن روحانی !

در فیلم تبلیغاتی آقای حسن روحانی که بر حسب قاعده مورد تایید ستاد وی هست، از تحصیلات تکمیلی او در دانشگاهی می گوید که در تاریخ اعلام شده این دانشگاه هنوز در انگلستان تاسیس نشده بوده.

در این فیلم آمده است: «حسن روحانی در ۱۳۲۷ به‌دنیا آمد، ۱۲ ساله بود که تحصیل علوم دینی را شروع کرد. در سال ۱۳۴۷ دیپلم گرفت و سال بعد وارد دانشگاه تهران شد و در رشته حقوق قضایی مدرک کارشناسی گرفت. [دقیقه ۴:۳۸] دکتر روحانی در ادامه این مسیر به انگلستان رفت و دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری خود را در دانشگاه کالدونین گلاسکو به سرانجام رساند. قرائت نامه ساواک در باره سخنرانی دکتر حسن روحانی [ و ... ]»

البته لازم است بدانید :

به گزارش "بولتن نیوز،سایت "دیدبان انتخابات ایران " با مراجعه به سایت رسمی این دانشگاه و همچنین سرویس پایان‌نامه‌های آن، نام کنونی "حسن روحانی" و پیش از انقلاب وی "حسن فریدون" را با تمامی املاهای انگلیسی ممکن جستجو کرده است؛ همچنین به کاتالوگ عمومی کتابخانه بریتانیا مراجعه کرده است.

اما به هیچ نشانه‌ای از وی دست نیافته است. دیده بان انتخابات ایران اذعان می‌ کند که در انتها از دانشگاه گلاسگو استعلام کرده و سخنگوی این دانشگاه در پاسخ اعلام کرده است که {هیچ سابقه‌ای از هیچ کس با این نام} تا به حال در این دانشگاه وجود نداشته است ؛ لینک پایگاههای مورد تحقیق این سایت در متن اصلی خبر که در اواخر ژانویه ۲۰۱۳ منتشر شدموجود است

sahife313.blogfa.com.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد