اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما

رقص روحانی !

دوستان عزیز این طور که معلومه آقای روحانی اگر رئیس جمهور بشن عمامه و عبا رو میزارن کنار یه دست کت شلوار می پوشند ، از همین الان وقتی تو یه میتینگ انتخاباتی میرقصه وای به روزی که رئیس جمهور بشه .

من نمی دونم چرا با این کارها ماهیت نظام اسلامی ما رو زیر سوال می برند ؟چرا خون شهدا رو پایمال می کنند ؟

مگر وصیت شهیدان یادمان رفت ؟ آیا نگفتند که حجاب دختران و زنان از خون ما ارزش بیشتر دارد ؟ آیا نگفتند که مردم آینده پشتیبان دستورات و راهنمایی های رهبرشان باشند و فرد محور نباشند؟

پس چرا با این کارها خون به دل ما می کنید ؟ چرا دختران و زنان جامعه را تشویق به فحشا می کنید ؟ آقای روحانی شما یک روحانی هستید ، چطور تحمل می کنید که دختران و زنان با زننده ترین حجاب ها و آرایش ها به برنامه شما بیایند؟ چرا حداقل به عنوان یک فرد معمولی نه یک روحانی ، امر به معروف و نهی از منکر نمی کنید ؟ آیا غیر از این است که مولای ما اباعبدالله برای احیای این امر جان و مال و ناموس خود را فدا کردند ؟ اما شما برای رسیدن به قدرت تمامی ارزش های دینی را زیر پا می گذارید ، مطمئن باشید پیروز نخواهید شد چون شهدا زنده اند و از حق خود نمی گذرند و اجازه نمی دهند کسانی چون شما و آقای عارف (که متاسفانه ایشان نیز مروج اسلام ترکیه ای هستند و در همه جا همسر خود را به عنوان مانکن تبلیغاتی میبرند) روی کار بیایند .

شهدا را یاد کنید حتی با ذکر یک صلوات.


sahife313.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد