اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما

بهنود (ضدانقلاب خارج نشین):برای اینکه جلیلی رای نیاورد به رقیب او رای میدهم !!

 در فاصله 5 روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و رشد چشمگیر آرای سعید جلیلی، هجمه رسانه های ضدانقلاب علیه وی به شکل بی سابقه ای افزایش پیدا کرده است.

رسانه های ضد انقلاب که در اغلب انتخابات جمهوری اسلامی مردم را به تشویق به تحریم انتخابات می کردند، در حال حاضر از حامیان خود می خواهند در انتخابات شرکت کرده و به گزینه رقیب سعید جلیلی رای دهند تا وی رئیس جمهور ایران نشود.

در همین راستا مسعود بهنود ، روزنامه نگار فراری و کارشناس شبکه ضد انقلاب بی بی سی فارسی در صفحه فیس بوک خود نوشت: بنده مصمم هستم در انتخابات شرکت کنم و با رای خود مانع از آن شوم که سعید جلیلی رئیس جمهور شود. 

وی نوشت: «همه استدلال‌های مخالفان شرکت در انتخابات را خواندم، به زعم قبول هم خواندم که مبادا در تصمیم برای رای دادن گرفتار عادت شده باشم. عادتی که قبح عمل را از برابر چشم دور کند. اما در عالم واقع هیچ استدلال تازه‌ای که آدمی را از رفتن به سوی صندوق رای بازدارد نخواندم جز‌‌ همان که سی‌وچند سال است تکرار می‌شود: شرکت در انتخابات مشروعیت دادن به نظام است.»

کارشناس شبکه بی بی سی البته علت حضور خود را اینگونه بیان می کند: «با این ملاحظه مصمم شدم که باز هم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم. و اگر برای کسی مهم باشد که بداند چرا چنین تصمیمی دارم، جواب مشخص و معلوم است اما به یکی از زوایایش اشاره می‌کنم. من باید با رای خود، به سهم خود و به اندازه خود، مانع از آن شوم که آقای جلیلی رییس جمهور شود.»

sahife313.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد