اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما

آیت الله خامنه‌ای؛ رهبر 80 میلیون ایرانی است؛ نه فقط اصولگرایان !

رهبر انقلاب:« هر رأیى که شما به یکى از این نامزدهاى محترم بدهید - این هشت نفر آقایان محترمى که در صحنه هستند - رأى به جمهورى اسلامى داده‌اید. رأى به هر نامزدى، رأى به جمهورى اسلامى است؛ رأى اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است.».

در بیست و چهار ساعت گذشته بالغ بر 200 و اندی پیامک برای من آمد. «گیریم که جنگ جملی هست؛ غمی نیست/ یک فتنه بین المللی هست؛ غمی نیست/ ما تجربه کردیم که در لحظه ی فتنه/ تا رهبر ما سید علی هست غمی نیست."؛ "در منطق ما شکست اگر نیست که نیست/ این کشور اگر بیمه اولاد علی است/ آن برگ برنده ای که در توشه ماست/ سید علی حسینی خامنه ای است" و... و امثال این پیامک ها بسیار آمده بود که اصولگرایان؛ شکست خود را زیر لوای رهبر انقلاب پنهان می کردند و اینگونه پیروز انتخابات و طرفداران آن را در مقابل ولایت قرار می دادند.

متاسفانه این رویه غلط دارد باب می شود و از ترس عادی سازی این رویه دست به قلم شدم تا جریده ای کوتاه بنگارم. رهبر انقلاب خود فرمودند: «هر رأیى که شما به یکى از این نامزدهاى محترم بدهید - این هشت نفر آقایان محترمى که در صحنه هستند - رأى به جمهورى اسلامى داده‌اید. رأى به هر نامزدى، رأى به جمهورى اسلامى است؛ رأى اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است.» این یعنی خروجی انتخابات هر کس که باشد -می خواهد جلیلی و قالیباف باشد، می خواهد حسن روحانی باشد- گزینه نظام است و در چهارچوب جمهوری اسلامی قرار دارد و قطعا باید تحت لوای رهبر انقلاب کار کند که اگر چنین نکند ما آن کنیم که در 9دی کردیم.

اما اینکه مقام ولایت را برای پنهان کردن خود؛ این قدر پایین بیاوریم که در مقابل یک کاندیدا قرار دهیم دیگر چه تفاوتی با بی بی سی فارسی و صدای آمریکا می کنیم؟ البته اینها از سوی افراد کاملا محب رهبری داده می شود اما خبر ندارند که ناخواسته جایگاه ولایت را آن قدر تنزل می دهند که در برابر 20 میلیون ایرانی قرار می گیرد!

اصولگرایان در این انتخابات شکست خوردند که علت های متفاوت و موازی ای داشته است؛ از عملکرد دولت در دو ساله اخیر تا عدم وحدت در انتخابات؛ از مشغول شدن به یکدیگر تا مغفول ماندن از آرای سرگردان روستاها؛ جایی که باید نقطه قوت رأی اصولگریان باشد باعث زمین‌گیر شدن شان شد.

اما همه اینها نباید باعث شود در مقام رهبری تنزلی بدهیم. رهبری را جناحی و گروهی کنیم؛ آیت الله خامنه ای رهبر 80میلیون ایرانی است. ما همه باید خوشحال باشیم که در زیر سایه ولایتی طعم پیروزی را میچشیم که سایه اش بر سر همه ملت گسترده است نه فقط ایران بلکه مسلمین جهان!

ظلمی که جریان راست سنتی در سال 76 به رهبر انقلاب کرد و ناطق را گزینه رهبری معرفی کرد را به یاد بیاورید. آن زمان که خاتمی 20 میلیون رأی آورد و اصلاح طلبان رادیکال خودشان را در مقابل رهبری قرار دادند بخاطر اشتباهی که برخی از بزرگان راست در آن زمان مرتکب شدند در صورتیکه رهبر انقلاب از آرای خاتمی دفاع نیز کرد. خوب است به تاریخ نگاهی بیاندازیم. رهبر انقلاب در 76 از آراء خاتمی دفاع کرد و 2خرداد  را نیز "حماسه" نامیدند. در 3 تیر 84 از آراء احمدی نژاد دفاع کردند و در 22 خرداد 88 در برابر دنیا ایستاد و از آراء مردم حمایت کردند و نگذاشتند ذره ای جمهوریت نظام مورد خدشه واقع شود و امروز نیز رهبری به حسن روحانی تبریک گفتند و او را منتخب رأی مردم خطاب کردند. ایشان در پیام دیروز خود اعلام کردند « پیروز حقیقی انتخابات دیروز ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ‌ناپذیر و چهره‌ی پُرنشاط و مصمم و دل سرشار از  امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.»

بهتر است به خود آییم و همه با هم برای رساندن ایران به قله های رفیع تلاش کنیم. اگر انسان ولایی باشیم باید بدانیم که انتخابات تمام شده و رهبر انقلاب از ما خواسته اند:« رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه‌‌ی ملت است. همه باید برای دست یافتن به آرمانهای بزرگی که رئیس‌جمهور و همکاران وی در دولت، متعهد و مسئول تحقق آنند، به آنان کمک و با آنان همکاری صمیمانه کنند.»

والسلام علیکم و الرحمه الله

www.farhangnews.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
مشتاق سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ

ممنونم حرف حق رو گفتید

یک دوست سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

خودت هم می دونی که دروغی می گی یا حداقل خیال پردازی می کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد