اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما

فتنه آخرالزمان

میرسدم ز هر کران فتنه آخرالزمان
یارب از این سیاه شب تا دم ساحلم رسان
یارب از این غبار غم کن کمکم جان ببرم
تا که به راحتی کشم رخت خودم از این میان
یارب از این دلم خجل مانده دلم میان گل
نور یقین رسان به دل نور بصر به دیدگان
بین دل پر گناه من خود تو ببخش بر آه من
خود به دل سیاه من نور فرست از آسمان
ره به سوی حقم نما رهرو مطلقم نما
یاور عاشقم نما یار امام مهربان
لطف و عنایتم نما راه هدایتم نما
بر دل من شو رهنما رد نشوم از امتحان
از سر فیض و مرحمت بر دل من رسان صحت

لطف نما و عاقبت یار نما به عاشقان

http://www.besharatezohour.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد