اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما

پیامک های جدید امام زمانی

  
این جمعه هم مثل همیشه

من منتظر بودم بیایی
خواندم دعای عهد را باز
گفتم امام من کجایی؟

تعجیل در ظهور آقا امام زمان صلوات





غافل مشو شاید نظری شد امشب
شاید که مبارک سحری شد امشب
شاید که بخاطر امام هشتم
از یوسف زهرا خبری شد امشب



دنیا طلبان دل نگرانی دارند
،بیم خطر جنگ جهانی دارند،
مهدی طلبان کفن پوشندهمه،
چون بیعت صاحب الزمانی دارند-
یامهدی(عج)



این جمعه هم مثل همیشه
من منتظر بودم بیایی
خواندم دعای عهد را باز
گفتم امام من کجایی؟

تعجیل در ظهور آقا امام زمان صلوات


www.4jok.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد