اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما

پیامک های جدید

 
 هر کجاسفره شود پهن کنارش نمک است
نمک سفره ی افطار دعای فرج است
.
.
.
.
ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ ﮐﻪ ﺷﺐ ﺗﺎﺭ، ﺳﺤﺮ ﻣﯽ ﮔﺮدد
ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻗﻮﻡ، ﮐﻪ ﺑﺮﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ ...
ﯾﺎ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﻟﺰﻣﺎﻥ ﺍﺩﺭﮐﻨﯽ
.
.
.
عاشقان بی سر و سامان و گرفتار تواند
کاش از عشق تو من نیز گرفتار شوم
در بیابان گناه و هوس و بی کسی ام
کمکم کن که دگر راهی گلزار شوم ..
.
.
.
ز جان و دل چو بخواهیم آن یگانه می آید
.
.
.
گذشت جمعه ای ولی دعای ما نگرفت . .
دعای ما نه ، بگو ادعای ما نگرفت !
اگر به یاد تو بودم چرا دلم نشکست ؟
چرا غروب رسید و صدای ما نگرفت ؟
بر ثانیه ی ظهور مهدی (عج) صلوات . . .
.
.
.
همه ی ترس من این است که ای محرم راز
بروم باز از اینجا و گنه کار شوم
کاش می شد به سویم نظری می کردی
تا که از خواب گنه یکسره بیدار شوم
.
.
.
تو همون ستاره پوشی که هنوز
جمعه هامو گریه باروون می کنه

نگو شاید به نگاهت نرسم
حتی فکرش منو داغوون میکنه..
.
.
.
سلام آقا....
باز روز جمعه ای گذشت....نیامدی
دیگر آب از سرمان گذشت....نیامدی
تاکی به رو به کعبه چشم نهم
عمر این منتظر تو گذشت....نیامدی
.
.
.
آقای من

می خواهم برای ظهورت نذری کنم

و برای من گناهکار،چه نذری بهتر از نذر ترک گناه..

آقا برایمان دعا کن
.
.

.
التماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 1 + ارسال نظر
نادم جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:08 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..! میــــدانی چــــــــــــرا؟؟ مـــــردانـــگی میــخواهـــــد مــــــــانـدَن، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد