اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما

پیامک های جدید انتظار و ظهور


  


هر چند غرق مشکلیم اما به زودی
می آید آن حلال مشکل ها به زودی
در پوست خود هم نمی گنجیم از شوق
چون که به زودی می رسد آقا به زودی
صوت دل انگیز اذانش پخش گردد
مثل اذان اکبر لیلا به زودی
با اشهد انّ علیاً حجة الله
خوشحال گردد مادرش زهرا (س)به زودی
از دست زهرا(س)مادرش می گیرم آخر
برگ برات کربلایم را به زودی
اللهم عجل لولیک الفرج

.

.

.

ﮐﺎش مےداﻧﺴﺘﻢ اﮐﻨﻮن ﮐﻪ واژه ﻫﺎےزﻻل
ﻋﺸﻖ را ﺑﺮاﯾﺖ ﺣﮏ مےﮐﻨﻢ ﮐﺠﺎﯾﯽ؟
درﺣﺎل ﻋﺒﻮر ازﮐﺪاﻣﯿﻦ ﺟﺎده بےاﻧﺘﻬﺎے
دلتنگے هستے؟
ﺑﺎاﯾﻨﮑﻪ ﻫﯿﭻﮔﺎه ﻧﺪﯾﺪﻣﺖ اﻣﺎﻏﺮﺑﺖ ﻧﮕﺎﻫﺖ
را مےﺷﻨﺎﺳﻢ...
اوخواهدآمد؛کافیست از مهدے باورے به
مهدے یاورے برسیم

.

.

.

دنیای با حضور تو دنیای دیگریست
روز طلوع سبز تو فردای دیگریست
بوی بهشت می وزد از کوچه باغ ها
خاک زمین بهاری گلهای دیگریست

.

.

.

دل من مال خودم نیست کفیلی دارد / عشق در مکتب ما شرح طویلی دارد
آه.... ای منتظران فرجش برخیزید / بی گمان این همه تاخیر دلیلی دارد

.

.

.

جمعه ها ما زائر گل میشویم
شاخساران توسل میشویم
خشم ما در جمعه طغیان میکند
اشک را در چشم پنهان میکند

.

.

.

همیشه شاهد یک انتظار است
دل شیعه،،همیشه داغدار است.
بیا آقا که بی روی تو انگار
غروب جمعه ها هم مرگبار است...
،،اللهم عجل لولیک الفرج،،

.

.

.

ای کاش بشنوم به قنوت شما شدم
من شامل دعای تو یا ایها العزیز
قلبم گرفته است به داد دلم برس
تا حس کنم صفای تو یا ایها العزیز

.

.

.

گر قلب خسته دارم شمشیر بسته دارم
پیرم ولی جوانم در انتظار مهدی
ای پیک هر شب من لبیک بر لب من
این است ارمغانم در انتظار مهدی

.

.

.

اینجا کسی برای تو جا وا نمیکند.!
این خاک احترام به دریا نمیکند.
نامت برای دفع بلا روی طاقچه است
ورنه کسی نگاه به آقا نمیکند.

.

.

.

کوفیان با "ظهور" حسین(ع)
و ما با "غیبت" تو

امتحان شدیم !

براستی کدامیک سخت تر است؟!

ظهور یا غیبت ؟

.

.

.

در بین هر مناجات با وعده ملاقات
ساعات بگذرانم در انتظار مهدی
شب تا سحر بسوزم دیده به در بدوزم
چون شمع نیمه جانم در انتظار مهدی

.

.

.

آهای دختــــــــــــر
حیای فاطمه زهرایت چه شد؟!
آهای پســــــــــــر
غیرت امیرالمومنینت کجاست؟!
نمیخواهی کمی به خودت بیایی؟
به خدا درد دارد.....مهدی را می گویم
از بس تنهایی و غربت کشیده....

.

.

.

خواستم شکوه نمایم ،به دلم بد آمد.
یادم افتاد،کسی هست که خواهد آمد.

عطر نرگس ،همه جا آید و گل میخندد.
چه شبی میشود آن شب که علم بردارد.

.

.

.

مـا را ز تـیـر طـعــنـه اغـیــار وارهـ‍ـان
مـردیـم ز انـتـظـار رخـت ، منجیا بیا
کـشـتـی دیـن فـتـاده بـگـرداب اضـطراب
نـوح نـجـات خـلـق، تـوئـی ناخدا بیا

.

.

.

آن جمعه ای که روز ظهور تو میشود
دلهای ما سراچه ی نور تو میشود
گرد و غبار جاده ی دل را گرفته ام
روزی دلم مسیر عبور تو میشود
چشمان خیس من که به راه تو مانده است
شرمنده ی دو پلک صبور تو میشود
اردیبهشت میشود اسفند باغ ما
روزی که سبز عطر حضور تو میشود
این جمعه هم گذشت چرا پس نمیرسد؟
آن جمعه ای که روز ظهور تو میشود

.

.

.


www.4jok.com

اللهم عجل لولیک الفرج


التماس دعا


نظرات 1 + ارسال نظر
** جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:46 ب.ظ http://salar69-767.blogsky.com/

خدا قوت

تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد