اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما

اس ام اس امام زمان و جمعه

  

 

کاش از لطف شبی یاد ز ما می‌کردی / یاد از عاشق افتاده ز پا می‌کردی

کاش بیمار فراقت که ز پا افتاده  / با نگاه ملکوتی تو دوا می‌کردی . . .


///////

///////

///////

 

باز هم جمعه شد و غصّه ی من تازه شده  / درد این بی خبری بی حد و اندازه شده

باز هم جمعه شد و چشم به ره مانده شدم  / باز از دوری تو خسته و درمانده شدم


/////

/////

/////

 

ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت / دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت

 مانند مرده ای متحرک شدم بیا / بی تو تمام زندگی ام در عدم گذشت . . .


/////

/////

/////

باید وسط هفته بیایی آقا
دیریست که جمعه های ما تعطیل است
(
اکرم بهرامچی)

 

/////

/////

//////


از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش
زده ام فالی و فریاد رسی می آید

 

/////

/////

/////


دلم به “مستحبی” خوش است که جوابش “واجب” است.
السلام علیک یا بقیه الله


/////

/////

/////

عمریست اسیر حرف مردم هستیم
درگیر همین سوء تفاهم هستیم
این شکل جدید انتظاری کهنه است
ما منتظران دست دوم هستیم


/////

/////

/////


 

فریب ما مخور آقا، دروغ می گوییم
به جان حضرت زهرا، دروغ می گوییم
چه ناله ای؟ چه فراقی؟ چه درد هجرانی؟
نیا! نیا! گل طاها، دروغ می گوییم

 

/////

/////

/////




غروب پنجشنبه ها بیقرارم / شبیه جمعه ها چشم انتظارم
فقط یک جمعه میایی ولی من / تمام جمعه ها را، دوست دارم


/////

/////

/////



۱۱۳۸ سال است کسی منتظر ۳۱۳ مرد است.
آه… مرد شدن چقدر زمان می خواهد؟!

 

/////

/////

/////






قلم در اشک دیده می‌شود گاه
خودِ طاقت، خمیده می‌شود گاه
دل پر درد ما صد جمکران است
دو بیتی، یک قصیده می‌شود گاه

 

/////

/////

/////

و خدا خواست که یعقوب نبیند یک عمر
شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد


/////

/////

/////



تعجیل در فرج امام زمان صلوات


اللهم عجل لولیک الفرج





MOSI-SMS.BLOGFA.COM







نظرات 1 + ارسال نظر
شهاب جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ب.ظ http://twelfh-imam.blogfa.com

سلام عزیز به وبلاگ منم سر بزن و نظرتو راجع به تبادل لینک بگوhttp://twelfh-imam.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد