اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما
اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

ای منتظران گنج نهان می آید،،،،آرامش جان عاشقان می آید..آقای تنهای ما

اس جدید ظهور و انتظار


  


 

 

اى نـسـیـم سـحـر آرامـگـه یـار کـجـاسـت؟
مـنزل‏آن مه عاشق کُش عیار کجاست؟
هـرسـر مـوى مـرا با تـو هـزاران ‏کـار اسـت
مـا کـجاییم و ملامتگر بیکار کجاست؟
ساقى و مطرب و مى،جمله‏ مهیاست ولى
عـیش، بى یار مهیا نشود یار کجاست؟

/////

/////

/////

صبحی گره اززمانه واخواهد شد
رازشب تاربرملا خواهدشد
درراه ،  عزیزیست که باآمدنش
هرقطب نما  قبله نماخواهد شد
اللهم عجل لولیک الفرج

/////

/////

/////

هنوزم خواب می بینم به شبها
همان مردی که بر اسبی سوار است
همان مردی که آید جمعه روزی
و این پایان خوب انتظار است

/////

/////

/////

آنکه بی باده کند جان مرا مست کجاست؟
آنکه بیرون کند ازجان و دلم دست کجاست؟
آنکه سوگند خورم جز به سر او نخورم
آنکه سوگند من و توبه ام اشکست کجاست؟

/////

/////

/////

قطعه گمشده ای از پر پرواز کم است
یازده بار شمردیم و یکی باز کم است
این همه آب که جاریست نه اقیانوس است
عرق شرم زمین است که سربازکم است

/////

/////

/////

اگر که آمدی من رفته بودم
اسیر سال و ماه و هفته بودم
دعایم کن دوباره جان بگیرم
بیایم در رکاب تو بمیرم

/////

/////

/////

مانده ام با غم هجران نگارم چکنم ؟
عمربگذشت و ندیدم رخ یارم چکنم؟
چشم آلوده کجا ، دیدن دلدار کجا؟
چشم دیدار رخ دوست دارم، چکنم

/////

/////

/////

یا امام زمان انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد!

/////

/////

/////

 هنوزم انتظارو انتظار است
هنوزم دل به سینه بی قرار است

/////

/////

/////

به امید روزی که متن تمام اس ام اس ها یک جمله باشد: مهدی آمد

/////

/////

/////

بــاز هــم آدیـنـه ای آمــد ولــی مـهـدی کـجـاسـت...یــک نـفـر مـیـگـفـت مـهـدی جـمـعـه ها کــربـبـلاسـت...رو بــه سـوی کــربـلا کــردم کــه فـریــادش زنــم...بــازهــم بــا نــدبــه ای از هـجـر مــولا دم زنــم...آمــد از سـویــی نـدایــی؛ ای اهــل انـتـظـار...انــدکی دیـگـر صـبـوری؛ مـیـرســد دیــدار یـــار....

/////

/////

/////

ای تمام آرزویم. . .غم تو شد"آبرویم"
آقا درددل زیاده. . .از کجا برات بگویم؟
تویی اوج مهربونی. . .ای همای آسمونی
من بدنبال تو هستم. . .که شاید بدی نشونی.یا مهدی :"ادرکنی"

/////

/////

/////

 من عاشق و تو دلبرا...
من بینوا تو "پادشــــا"...
شاها نظر کن بر گدا...
یاابالحسن یاابالحسن...

/////

/////

/////

 

خیمه نشین فاطمه دلم برات پر میزنه.....اسم قشنگت آقا جون هر تپش قلب منه دلم برای دیدنش می گیره از من بهونه.....ندبه می خونم دوباره با اشکای دونه دونه . . .

 

/////

/////

/////

گر پرده ز رخ باز نماید مهدی(عج)
از خلق جهان دل برباید مهدی(عج)
ای شیعه چنان منتظر مولــی باش
گویی که همین جمعه بیاید مهدی(عج) . . .

/////

/////

/////

آقا جــــــونــــــم،مـــــــهــــربـــــــــــونـــــــم...
رد تو همش میگیرم...توی جاده های غربت
پس چرا تموم نمیشه...سردی روزهای غیبت؟

/////

/////

/////

یاابالحسن. . . دلم هوای دیدنت کرد. . . یا طلعت الرشیده برگرد. . . ای روشنی بخش دلم تو افتابی. . . کی میشود بی پرده بر دنیا بتابی؟

/////

/////

/////

گریه عاشقان بی اثرنیست / مهدی ازحال مابیخبر نیست / اوبجز شیعه یاری ندارد / شیعه راغیرخون جگرنیست / شیعه باشدجداازامامش / مثل طفلی که اورا پدر نیست . . . . . . . . صلوات

/////

/////

/////

 با اینهمه غفلت، گناه، ندانم کاری، غلط، پستی، نشیب و...

باز هم صدایتان میزنم، آن هم با اسم کوچکتان... میدانم که جوابم را میدهید"مهدی جان"...

/////

/////

/////

پــیـامـبـر(ص):الـمـهـدى رجل مـن ولــدى وجـهـه کـالـکوکـب الـدرى . . .

مـهـدى از فـرزنـدان مـن است کــه چــهـره اش چــون ستـاره تــابــان است . . .

/////

/////

/////

اللهم عجل لولیک الفرج

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد